Запис Детальніше

Порівняльний розрахунок класу залізничної залізобетонної прогонової будови моста

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Порівняльний розрахунок класу залізничної залізобетонної прогонової будови моста
Сравнительный расчет класса железнодорожного железобетонного пролетного строения моста
The Comparative Calculation of the Class of the Reinforced Concrete Span of the Railway Bridge
 
Creator Солдатов, Кім Іванович
Журбенко, Михайло Кузьмич
Ключник, Сергій Владиславович
Гармаш, Артур Володимирович
Солдатов, Ким Иванович
Журбенко, Михаил Кузьмич
Ключник, Сергей Владиславович
Гармаш, Артур Владимирович
Soldatov, Kim I.
Zhurbenko, Mykhailo K.
Gurbenko, Mihail K.
Klyuchnyk, Serhiy V.
Klyuchnik, Serhii V.
Harmash, Artur V.
Garmash, Artur V
 
Subject вантажопідйомність
прогонова будова
тимчасове вертикальне навантаження
жорсткість елементу, що згинається
прогин
клас
КМ
грузоподъемность
пролетное строение
временная вертикальная нагрузка
жесткость изгибаемого элемента
прогиб
класс
bearing capacity
span
temporary vertical load
bending stiffness of the element
deflection
 
Description Солдатов, К. І.
Порівняльний розрахунок класу залізничної залізобетонної прогонової будови моста / К. І. Солдатов, М. К. Журбенко, С. В. Ключник, В. А. Мірошник // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2012. — Вип. 3. — С. 194—198. — Бібліогр. в кінці ст.
UK: У статті співставляються дві методики визначення вантажопідйомності залізобетонної прогонової будови під залізницю (за опалубними кресленнями – теоретична та за прогинами від випробувального навантаження–практична).
RU: В статье сопоставляются две методики определения грузоподъемности железобетонного пролетного строения под железную дорогу (по опалубочным чертежам – теоретическая и по прогибам от испытательной нагрузки – практическая).
EN: Two methods of determining the bearing capacity of the reinforced concrete span of the railway bridge are compared in this article (theoretical by considering the formwork drawings and the practical by considering the sag under the test load).
 
Date 2015-04-15T06:13:11Z
2015-04-15T06:13:11Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 2227-1252
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3630
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ