Запис Детальніше

Визначення класів залізничних залізобетонних прогонових будов мостів за величиною пружних прогинів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення класів залізничних залізобетонних прогонових будов мостів за величиною пружних прогинів
Определение классов железнодорожных железобетонных пролётных строений мостов по величине упругих прогибов
Determining the Class of the Railway Reinforced Concrete Spans of the Bridges by Considering the Magnitude of the Elastic Sags
 
Creator Солдатов, Кім Іванович
Журбенко, Михайло Кузьмич
Ключник, Сергій Владиславович
Мірошник, Віталій Анатолійович
Солдатов, Ким Иванович
Журбенко, Михаил Кузьмич
Ключник, Сергей Владиславович
Мирошник, Виталий Анатольевич
Soldatov, Kim I.
Zhurbenko, Mykhailo K.
Gurbenko, Mihail K.
Klyuchnyk, Serhiy V.
Klyuchnik, Serhii V.
Myroshnyk, Vitalii A.
Miroshnik, Vitaliy A.
 
Subject вантажопідйомність
прогонова будова
тимчасове вертикальне навантаження
жорсткість елементу, що згинається
прогин
клас
КМ
грузоподъемность
пролетное строение
временная вертикальная нагрузка
жесткость изгибаемого элемента
прогиб
класс
bearing capacity
span
temporary vertical load
bending stiffness of the element
deflection
class
 
Description Визначення класів залізничних залізобетонних прогонових будов мостів за величиною пружних прогинів / К. І. Солдатов, М. К. Журбенко, С. В. Ключник, В. А. Мірошник // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2012. — Вип. 3. — С. 187—193. — Бібліогр. в кінці ст.
UK: У статті розглядається методика визначення вантажопідйомності залізобетонних прогонових будов під
залізницю на основі виміру їх прогинів при статичних випробуваннях.
RU: В статье рассматривается методика определения грузоподъемности железобетонных пролетных строений под железную дорогу на основе измеренных прогибов при статических испытаниях.
EN: The method of determining the bearing capacity of the reinforced concrete spans under the railway by using the measurements of their sag under static tests is considered in this article.
 
Date 2015-04-15T06:54:59Z
2015-04-15T06:54:59Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 2227-1252
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3631
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ