Запис Детальніше

Формування конкурентних переваг підприємства з урахуванням зовнішнього і внутрішнього середовища

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентних переваг підприємства з урахуванням зовнішнього і внутрішнього середовища
Формирование конкурентных преимуществ предприятия с учетом внешней и внутренней среды
Forming of Competitive Edges of Enterprise Taking into Account External and Internal Environment
 
Creator Задоя, Вячеслав Александрович
Задоя, В’ячеслав Олександрович
Zadoya, Vyacheslav O.
 
Subject конкуренція
SWOT-аналіз
матриця потенційних переваг
ранжирування
КЕМ
конкуренция
SWOT-анализ
матрица потенциальных преимуществ
ранжирование
competition
SWOT
matrix potential advantages
ranging
 
Description Задоя, В. О. Формування конкурентних переваг підприємства з урахуванням зовнішнього і внутрішнього середовища / В. О. Задоя // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2013. - Вип. 6: Проблеми економіки транспорту. - С. 94-99.
UK: Вступ. У статті систематизуються методи досліджень конкурентних переваг підприємств-монополістів. У існуючому різноманітті методик і моделей, орієнтованих на класичний ринковий інструментарій і ресурсну базу, автором були виділені підходи, які забезпечують найбільш широке дослідження проблеми. Мета роботи – структурувати основні фактори створення конкурентних переваг підрозділів компаній-природних монополістів. Результати. Систематизовано комплекс організаційно-економічних заходів, спрямованих на реалізацію потенціалу компаній-природних монополістів у цілому на локальному ринку. Висновки. Охарактеризовано можливості виявлення потенційних конкурентних переваг, що базуються на синтезі матриці SWOT-аналізу, моделі конкуренції в галузі і ланцюгу цінності М. Портера.
RU: Вступление. В статье систематизируются методы исследований конкурентных преимуществ предприятий-монополистов. В существующем многообразии методик и моделей, ориентированных на классический рыночный инструментарий и ресурсную базу, автором были выделены подходы, которые обеспечивают ши-рокий взгляд на проблему. Цель работы – структурировать основные факторы, влияющие на создание кон-курентных преимуществ подразделений компаний-природних монополистов. Результаты. Систематизирован комплекс организационно-экономических мероприятий, направленных на реализацию потенциала компаний-природних монополистов в целом на локальном рынке. Выводы. Охарактеризованы возможности выявления потенциальных конкурентных преимуществ, основанные на синтезе матрицы SWOT-анализа, модели конкуренции в отрасли и цепи ценности
М. Портера.
EN: Entry: In the article scientific knowledge will be systematized about the methods of researches of competitive edges. In the existent variety of methodologies and models, oriented to the classic market tool and on a resource base, by an author approaches which assume the most wide look to the problem were distinguished. Aim of work - strukturs the basic factors of creation of competitive edges of subdivisions of companies - natural monopolists . Results: the complex of organizationally - economic measures, sent to achieving of companies - natural monopolists on the whole at the local market is systematized. Conclusions: possibilities of exposure of potential competitive edges are described, matrices of SWOT based on a synthesis, models of competition in industry and chain of values of М. Porter.
 
Date 2015-04-15T07:34:32Z
2015-04-15T07:34:32Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3634
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ