Обзор варіантів підсилення та ремонту балок проїзної частини поверхового типу
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Обзор варіантів підсилення та ремонту балок проїзної частини поверхового типу
Обзор вариантов усиления и ремонта балок проезжей части этажного типа Review of Enhancement and Repair Options for Roadway Beams of Two-Level Type |
|
Creator |
Ключник, Сергій Владиславович
Марочка, Віталій Владиславович Marochka, Vitalii V. Ключник, Сергей Владиславович Марочка, Виталий Владиславович Klyuchnyk, Serhiy V. Klyuchnik, Serhii V. |
|
Subject |
проїзна частина
прогонова будова поздовжня балка поперечна балка КМ проезжая часть пролетные строения продольная балка поперечная балка roadway span lengthwise beams transverse beams |
|
Description |
Ключник, С. В. Обзор варіантів підсилення та ремонту балок проїзної частини поверхового типу / С. В. Ключник, В. В. Марочка // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2014. — Вип. 5. — С. 35—40. — Бібліогр. в кінці ст. UK: Мета. Виявлення недоліків роботи проїзної частини поверхового типу отриманих при обстеженні прогонових будов. Методика. Для досягнення поставленої мети проведено аналіз підсилення балок поверхової проїзної частини Результати. Виявлено недоліки в конструкціях прогонових будов запроектованих ПСК. Наукова новизна. Об’єднані результати досліджень роботи балок проїзної частини поверхового типу. Практична значимість. Досвід досліджень та виправлень недоліків в роботі балок проїзної частини на залізниці можливо використати для сучасного усунення цих проблем. RU: Цель. Выявление недостатков работы проезжей части этажного типа полученных при обследовании пролетных строений Методика. Для достижения поставленной цели проведен анализ усиления балок этажной проезжей части Результаты. Выявлены недостатки в конструкциях пролетных строений запроектированных ПСК Научная новизна. Объединены результаты исследований работы балок проезжей части этажного типа Практическая значимость. Опыт исследований и исправлений недостатков в работе балок проезжей части на железной дороге возможно использовать для современного устранения этих проблем. EN: Purpose. Identifying of shortcomings of roadway of two-level type obtained during the survey of spans. Methodology. To achieve this goal the analysis of two-level roadway beams’ reinforcement was conducted. Findings. Deficiencies in spans’ designs by PSC were identified. Originality. The results of studies of two-level roadway beams were compiled Practical value. The experience of research and flaws’ fixing of roadway beams on the railroad can be used for modern elimination of these problems. |
|
Date |
2015-04-20T12:15:12Z
2015-04-20T12:15:12Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2227-1252
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3671 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|