Проблеми управління технологічними властивостями гідротехнічних бетонних сумішей
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми управління технологічними властивостями гідротехнічних бетонних сумішей
Проблемы управления технологическими свойствами гидротехнических бетонных смесей Problems of Management by Technological Properties of Hydrotechnical Concrete Mixtures |
|
Creator |
Момот, Віталій Олександрович
Момот, Виталий Александрович Momot, Vitalii O. Momot, Vitaliy A. |
|
Subject |
хімічні добавки
суперпластифікатори високорухливі суміші міцність підводні бетони модифікатор наповнювач ін’єктування КБВГ химические добавки суперпластификаторы высокоподвижные смеси прочность подводные бетоны модификатор наполнитель инъектирование сchemical additions super plasticizers high rolling mixtures toughness undersea concretes modifier filler injecting |
|
Description |
Момот, В. О. Проблеми управління технологічними властивостями гідротехнічних бетонних сумішей / В. О. Момот // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2014. — Вип. 5. — С. 56—61. — Бібліогр. в кінці ст. UK: Мета. Структура бетонної суміші, починаючи з процесу її перемішування, знаходиться у постійному розвитку. Головними умовами управління процесом змішування є максимально можлива дезагломерація часток, зниження в’язкості суміші й підвищення її однорідності. Методика. Виконані експериментальні дослідження структури цементно-піщаного розчину підвищеної рухливості для трубопровідного транспорту. Результати. Досліджено особливості структуроутворення цементного каменю з мікронаповнювачем і пластифікуючими добавкама в умовах підводного твердіння. На основі аналізу проведених досліджень встановлено, що отримання гідротехнічного бетону із заданими властивостями можливо в результаті застосування спеціальної технології бетонування з використанням високорухливого цементно-піщаного розчину, наповненого активним мікронаповнювачем в комплексі з модифікованим для умов підводного застосування пластифікатором. Наукова новизна. Експериментально підтверджена ефективність використання високо рухливого цементно-піщаного розчину для ін’єктування міжзернових просторів крупного заповнювача при підводному бетонуванні. Практична значимість. Проведені дослідження структури підводного бетону й обґрунтована технологія ін’єкційного методу підводного бетонування. RU: Цель. Структура бетонной смеси, начиная с процесса ее перемешивания, находится в постоянном развитии. Главными условиями управления процессом смешивания является максимально возможная дезагломерация частиц, снижение вязкости смеси и повышение ее однородности. Выполнены экспериментальные исследования структуры цементно-песчаного раствора повышенной подвижности для трубопроводного транспорта. Результаты. Исследованы особенности структурообразования цементного камня с микронаполнителем и пластифицирующими добавками в условиях подводного твердения. На основе анализа проведенных исследований установлено, что получение гидротехнического бетона с заданными свойствами возможно в результате применения специальной технологии бетонирования с использованием высокоподвижного цементно-песчаного раствора с активным микронаполнителем в комплексе с модифицированным для условий подводного применения пластификатором. Научная новизна. Экспериментально подтверждена эффективность использования высокоподвижного цементно-песчаного раствора для инъектирования межзерновых пространств крупного заполнителя при подводном бетонировании. Практическая значимость. Проведены исследования структуры подводного бетона и обоснована технология инъекционного метода подводного бетонирования. EN: Purpose. Structure of concrete mix starting with the process of its preparation is in constant development. Key conditions of displacement process control is the highest possible disagglomeration of particles, reduction of mix viscosity and increase of its homogeneity. Methodology. He structure of cement-sandy solution of enhanceable mobility is investigational experimentally for a pipeline transport. Findings. In work are explored particularities of structurisation of cement stone with the filler and rolling additives in conditions of undersea repeating over and over again. It is set on the basis of analysis of the conducted researches, that the receipt of hydrotechnical concrete with the set properties is possible as a result of application of the special technology of concreting with the use of highmobile cement-sandy solution with active one micro by filling in a complex with the plasticizer modified for the terms of submarine application. Originality. Experimental confirm efficiency of using highrolling cement-sandy dissolve for injecting intercom spaces large filling under undersea concreting. Practical value. Conduct structure studies of undersea concrete and is motivated technology injecting method of undersea concreting. |
|
Date |
2015-04-21T09:37:34Z
2015-04-21T09:37:34Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2227-1252
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3678 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|