Запис Детальніше

Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів
Использование метода имитационного моделирования для оценки влияния параметров структуры на износостойкость подшипников скольжения двигателей магистральных электровозов
 
Creator Мещерякова, Тетяна Миколаївна
Кузін, Микола Олегович
Мещерякова, Татьяна Николаевна
Кузин, Николай Олегович
Meshcheriakova, Tetiana M.
Meshcheryakova, Tatjana N.
Kuzin, Mykola O.
Kuzin, Nykolai O.
 
Subject нтифрикційний сплав Б16
лінійна інтенсивность зношування матеріалу
КТТ (ЛФ)
КРС (ЛФ)
антифрикционный сплав Б16
линейная интенсивность изнашивания материала
antifriction alloy B16
linear intensity of wear material
 
Description Мещерякова, Т. М. Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів / Т. М. Мещерякова, М. О. Кузін // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2008. — Вип. 21. — С. 272—278.
UK: З використанням методу імітаційного моделювання структури проведено аналіз впливу кількості твердої фази на параметри зносостійкості антифрикційного сплаву Б16. Розроблена методика оптимізації лінійної
інтенсивності зношування в залежності від кількісного співвідношення між структурними складовими матеріалу, отримані розрахункові дані корелюють з результатами випробовувань на зносостійкість.
RU: С использованием метода имитационного моделирования структуры проведен анализ влияния количества твердой фазы на параметры износостойкости антифрикционного сплава Б16. разработана методика оптимизации линейной интенсивности изнашивания в зависимости от количественного соотношения между
структурными составляющими материала, полученные расчетные данные коррелируют с результатами испытаний на износостойкость.
EN: A method of structure simulation was used to investigate the influence of the hard phase quantity on parameters of the wear resistance of antifriction alloy B16. A method of optimization of linear intensity of wear depending on
the quantitative correlation between the structural components is developed; the calculation data obtained correlate with the results of the wear resistance tests.
Інститут прикладних проблем механіки і математики ім. Я. С. Підстригача НАНУ
 
Date 2015-04-23T06:55:28Z
2015-04-23T06:55:28Z
2008
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3694
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна