Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів
Использование метода имитационного моделирования для оценки влияния параметров структуры на износостойкость подшипников скольжения двигателей магистральных электровозов |
|
Creator |
Мещерякова, Тетяна Миколаївна
Кузін, Микола Олегович Мещерякова, Татьяна Николаевна Кузин, Николай Олегович Meshcheriakova, Tetiana M. Meshcheryakova, Tatjana N. Kuzin, Mykola O. Kuzin, Nykolai O. |
|
Subject |
нтифрикційний сплав Б16
лінійна інтенсивность зношування матеріалу КТТ (ЛФ) КРС (ЛФ) антифрикционный сплав Б16 линейная интенсивность изнашивания материала antifriction alloy B16 linear intensity of wear material |
|
Description |
Мещерякова, Т. М. Використання методу імітаційного моделювання для оцінки впливу параметрів структури на зносостійкість підшипників ковзання двигунів магістральних електровозів / Т. М. Мещерякова, М. О. Кузін // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2008. — Вип. 21. — С. 272—278.
UK: З використанням методу імітаційного моделювання структури проведено аналіз впливу кількості твердої фази на параметри зносостійкості антифрикційного сплаву Б16. Розроблена методика оптимізації лінійної інтенсивності зношування в залежності від кількісного співвідношення між структурними складовими матеріалу, отримані розрахункові дані корелюють з результатами випробовувань на зносостійкість. RU: С использованием метода имитационного моделирования структуры проведен анализ влияния количества твердой фазы на параметры износостойкости антифрикционного сплава Б16. разработана методика оптимизации линейной интенсивности изнашивания в зависимости от количественного соотношения между структурными составляющими материала, полученные расчетные данные коррелируют с результатами испытаний на износостойкость. EN: A method of structure simulation was used to investigate the influence of the hard phase quantity on parameters of the wear resistance of antifriction alloy B16. A method of optimization of linear intensity of wear depending on the quantitative correlation between the structural components is developed; the calculation data obtained correlate with the results of the wear resistance tests. Інститут прикладних проблем механіки і математики ім. Я. С. Підстригача НАНУ |
|
Date |
2015-04-23T06:55:28Z
2015-04-23T06:55:28Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3694
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
|
|