Запис Детальніше

Моделювання методами інтегральних рівнянь тонких армувальних елементів підземних споруд та тунелів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання методами інтегральних рівнянь тонких армувальних елементів підземних споруд та тунелів
Моделирование методами интегральных уравнений тонких армирующих элементов подземных сооружений и тоннелей
 
Creator Пастернак, Я. М.
Сулим, Георгій Теодорович
Лучко, Йосип Йосипович
Сулим, Георгий Теодорович
Лучко, Иосиф Иосифович
Sulim, Georhii T.
Luchko, Yosyp Yo.
Lutchko, Yosyp Yo.
 
Subject інтегральні рівняння
тунель
армування
ЛФ
интегральные уравнения
туннель
армирование
the integral equation
reinforcement
tunnel
 
Description Пастернак, Я. М. Моделювання методами інтегральних рівнянь тонких армувальних елементів підземних споруд та тунелів / Я. М. Пастернак, Г. Т. Сулим, Й. Й. Лучко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2010. — Вип. 32. — С. 85—90.
UK: Побудовано модель тонкого армування, що враховує розтяг, зсув та згин останнього. Розроблену модель використано в методі інтегральних рівнянь при дослідженні концентрації напружень у стінці частково зміцненого тунелю. Отримано числові результати для різних значень довжини армування та його відносної жорсткості. Здійснено їх аналіз.
RU: Построена модель тонкого армирования, которая учитывает растяжение, сдвиг и изгиб последнего. Разработанная модель использована в методе интегральных уравнений при исследовании концентрации напряжений в стенке частично подкрепленного туннеля. Получены численные результаты для различных значений длины армирования и его относительной жесткости. Произведен их анализ.
EN: In this paper the model of thin reinforcement that takes into account its tension, shear and bending is developed. The model developed is introduced into the integral equation method for study of stress concentration in the wall of
partially reinforced tunnel. The numerical results are obtained and analyzed for different values of reinforcement length and relative rigidity.
Луцький національний технічний університет, Львівський національний університет ім. І. Франка, Львівська філія ДІІТу
Луцький національний технічний університет, Львівський національний університет ім. І. Франка, ьвівська філія ДІІТу
 
Date 2015-04-27T07:51:26Z
2015-04-27T07:51:26Z
2010
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3711
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту
імені академіка В. Лазаряна