Запис Детальніше

Математичне моделювання параметрів втомної міцності структурно-неоднорідних металічних систем

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математичне моделювання параметрів втомної міцності структурно-неоднорідних металічних систем
Математическое моделирование параметров усталостной прочности структурно-неоднородных металлических систем
 
Creator Кузін, Микола Олегович
Мещерякова, Тетяна Миколаївна
Кузин, Николай Олегович
Мещерякова, Татьяна Николаевна
Kuzin, Mykola O.
Kuzin, Nykolai O.
Meshcheriakova, Tetiana M.
Meshcheryakova, Tatjana N.
 
Subject структурно-неоднорідна металічна система
параметри втомної міцності
термодинаміка
математичне моделювання
сучасні критерії довговічності тіл
КТТ (ЛФ)
КРС (ЛФ)
структурно-неоднородная металлическая система
параметры усталостной прочности
термодинамика
математическое моделирование
современные критерии долговечности тел
structural non-uniform metallic system
parameters of fatigue strength
thermodynamics
mathematical simulation
modern criteria of durability of bodies
 
Description Кузін, М. О.
Математичне моделювання параметрів втомної міцності структурно-неоднорідних металевих систем / М. О. Кузін, Т. М. Мещерякова // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2011. — Вип. 38. — С. 213—219.
UK: З використанням підходів термодинаміки запропоновано варіант математичної моделі механіки опису параметрів втомної міцності в процесі експлуатації. Показано зв’язок отриманих співвідношень із сучасними критеріями довговічності тіл.
RU: С использованием подходов термодинамики предложен вариант математической модели механики описания параметров усталостной долговечности в процессе эксплуатации. Показана связь полученных соотношений с современными критериями долговечности тел.
EN: With use of thermodynamic approaches the variant of mathematical model of mechanics of the description of parameters of fatigue strength while in service is offered. The connection of the obtained relationships with the modern criteria of durability of bodies is shown.
«Львівська залізниця»
 
Date 2015-04-28T12:08:37Z
2015-04-28T12:08:37Z
2011
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3719
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна