Запис Детальніше

Психологічна і психофізична підготовка як фактор зниження особистісної тривожності у студентів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічна і психофізична підготовка як фактор зниження особистісної тривожності у студентів
Психологическая и психофизическая подготовка как фактор снижения личностной тревожности у студентов
Psychological and Psycho-Physical Training as a Factor of Personal Anxiety at Students
 
Creator Пічурін, Валерій Васильович
Пичурин, Валерий Васильевич
Pychuryn, Valery V.
Pichurin, Valeriy V.
 
Subject психологічна
психофізична
підготовка
фізичне виховання
особистісна
тривожність
КФВ
психологическая
психофизическая
подготовка
физическое воспитание
личностная
тревожность
psychological
psycho-physical
preparation
physical education
personality
anxiety
 
Description Пічурін, В. В.
Психологічна і психофізична підготовка як фактор зниження особистісної тривожності у студентів / В. В. Пічурін // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. — 2015. — № 3. — С. 46—51.
UK: Ціль: перевірити припущення проте, що запропонований зміст психологічної і психофізичної підготовки студентів залізничних вузів в процесі фізичного виховання є ефективним з точки зору зниження високого рівня особистісної тривожності. Матеріал: в дослідженні прийняли участь 120 студентів, які мали високий рівень особистісної тривожності. Вік учасників дослідження складав 17 – 19 років. Психологічна діагностика рівня особистісної тривожності у студентів проводилась з використанням шкали оцінки рівня реактивної і особистісної тривожності Ч.Спілбергера. Результати: використання в процесі психологічної і психофізичної підготовки на заняттях з фізичного виховання у юнаків (значущих видів
спорту - атлетизму й пауерліфтингу) та у дівчат (аеробіки й сахаджа-йоги) статистично значуще вплинуло на зниження у них особистісної тривожності. Висновки: Рекомендується навчальні заняття з фізичного виховання проводити за такою структурою. Підготовча частина заняття - 10 хвилин. Головна частина – 75 хвилин. З них 25 хвилин - для вирішення традиційних завдань фізичного виховання студентів з формування у них рухових навичок і умінь та розвитку фізичних якостей. 20 хвилин в структурі заняття відводилось на виконання студентами спеціальних фізичних вправ. 30 хвилин основної частини присвячувалося заняттю професійно значущим видом спорту. Заключна частина складала 5 хвилин.
RU: Цель: проверить предположение о том, что предложенное содержание психологической и психофизической подготовки студентов железнодорожных вузов в процессе физического воспитания является эффективным с точки зрения снижения высокого уровня личностной тревожности. Материал: в исследовании приняли участие 120 студентов, которые имели высокий уровень личностной тревожности. Возраст участников исследования составлял 17 - 19 лет. Психологическая диагностика уровня личностной тревожности у студентов проводилась с использованием шкалы оценки уровня реактивной и личностной тревожности Ч. Спилбергера.
Результаты: использования в процессе психологической и психофизической подготовки на занятиях по физическому воспитанию у юношей (значимых видов спорта - атлетизма и пауэрлифтинга) и у девушек (аэробики и
сахаджа-йоги) статистически значимо повлияло на снижение в них личностной тревожности.
Выводы: Рекомендуется учебные занятия по физическому воспитанию проводить по следующей структуре. Подготовительная часть занятия - 10 минут. Основна - 75 минут. Из них 25 минут - для решения традиционных задач физического воспитания студентов по формированию у них двигательных навыков и умений и развитию физических качеств.
20 минут - отводилось на выполнение студентами специальных физических упражнений. 30 минут основной части посвящено занятию профессионально значимым видом спорта. Заключительная часть - 5 минут.
EN: Purpose: to test the hypothesis that the proposed content of the psychological and
psycho-physical preparation of students of railway high schools in the physical education is effective in terms of reducing the high level of personal anxiety. Material: the study involved 120 students who had high levels of trait anxiety. Age of study participants was 17 - 19 years. Psychological diagnostics level of personal anxiety in students was conducted using a scale assessing the level of reactive and personal anxiety Ch.Spilberger. Results: the use in psychological and psycho-physical training in the classroom for physical education for men (significant sports - athletics and powerlifting) and girls (aerobics and Sahaja Yoga) significantly influenced the decline in their personal anxiety. Conclusions : It is recommended that training on physical education to carry out the following structure. Preparatory part of the class - 10 minutes. Basically - 75 minutes. Of these,
25 minutes - to solve the traditional problems of physical education students to build their motor skills and the development of physical qualities. 20 minutes - was given to the students to perform specific exercise. 30 minutes devoted to the main part of a busy professional significant sport. The final part - 5 minutes.
 
Date 2015-06-19T07:35:42Z
2015-06-19T07:35:42Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3867
 
Language uk_UA
 
Publisher Харківський національний педагогічний університету імені Г. С. Сковороди