Прийом драматизації у рамках комунікативної методики навчання іноземних мов
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прийом драматизації у рамках комунікативної методики навчання іноземних мов
Dramatization Technique in the Framework of Communicative Language Teaching Прием драматизации в рамках коммуникативной методики обучения иностранным языкам |
|
Creator |
Shpak, Iryna V.
Muntian, Antonina O. Шпак, Ирина Владимировна Мунтян, Антонина Александровна Шпак, Ірина Володимирівна Мунтян, Антоніна Олександрівна |
|
Subject |
communicative methods of foreign language teaching
dramatization technique types of dramatization planning коммуникативная методика обучения иностранным языкам прием драматизации типы драматизации планирование комунікативна методика навчання іноземним мовам прийом драматизації типи драматизації планування КІМ |
|
Description |
Мунтян А. О. Прийом драматизації у рамках комунікативної методики навчання іноземних мов. [препринт] / А. О. Мунтян, І. В. Шпак // Збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах». – Запоріжжя – 2013. – Вип. 33(86). – С. 433-436.
EN: In the given article urgent problems of foreign language teaching, i.e. dramatization technique in the framework of communicative language teaching application are analyzed. Basing on the fact that communicative competence needs are constantly growing in the modern world the authors speculate on different approaches and techniques which can be used for effective English language teaching in the classroom. The authors point out that some types of dramatization are more useful for practical application at the classes of English than the others. UK: В даній статті аналізуються актуальні проблеми навчання іноземних мов, а саме застосування прийму драматизації в рамках комунікативної методики навчання іноземним мовам під час практичних занять з англійської мови в університетах. В ході аналізу автори розглядають чотири типи драматизації та приходять до висновків, що не всі вони можуть бути ефективно застосовані під час проведення практичних занять в університетах. Але автори також акцентують увагу, що прийом драматизації є одним ефективним засобів навчання іноземним мовам в рамках комунікативної методики. RU: В данной статье анализируются актуальные проблемы обучения иностранным языкам, а именно применение приема драматизации в рамках коммуникативной методики обучения иностранным языкам во время практических занятий по английскому языку в университетах. В ходе анализа авторы рассматривают четыре типа драматизации и приходят к выводу, что не все они могут быть эффективно применены при проведении практических занятий в университетах. Но авторы также акцентируют внимание, что прием драматизации является одним эффективных средств обучения иностранным языкам в рамках коммуникативной методики. |
|
Date |
2015-06-19T07:40:14Z
2015-06-19T07:40:14Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3868
|
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Класичний приватний університет, Запоріжжя
|
|