Зависимость мощности привода механизма передвижения мостового крана от положения тележки в пролете и его влияние на износ реборд
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Зависимость мощности привода механизма передвижения мостового крана от положения тележки в пролете и его влияние на износ реборд
Залежність потужності приводу механізму пересування мостового крана від положення візка в прольоті і його вплив на знос реборд Dependence of Power of Drive of Mechanism of Movement of Travelling Crane on Position of Light Cart in Flight and His Influence on the Wear of Clamps of Wheels |
|
Creator |
Бондаренко, Леонид Николаевич
Главацкий, Казимир Цезаревич Брылёва, Мария Геннадьевна Сокол, Кирилл Александрович Бондаренко, Леонід Миколайович Главацький, Казимир Цезарович Брильова, Марія Геннадіївна Сокол, Кирило Олександрович Bondarenko, Lеоnid M. Bondarenko, Leonid N. Glavackiy, Kazimir C. Glavackiy, Kazimir Ts. Brylova, Mariia H. Sokol, Kyrylo O. |
|
Subject |
кран
механизм передвижение тележка пролет износ сопротивление мощность механізм пересування візок проліт знос опір потужність КПМЕХ faucet mechanism movement light cart flight wear resistance power |
|
Description |
Зависимость мощности привода механизма передвижения мостового крана от положения тележки в пролете и его влияние на износ реборд: [препринт] / Л. Н. Бондаренко, К. Ц. Главацкий, М. Г. Брылёва, К. А. Сокол // Materiály XI Mezinárodní vědecko-praktická conference «Vědecký pokrok na prelomu tysyachalety-2015». Technické vědy / Publishing House «Education and Science» Praha, s.r.o. 2015. — Dil. 19. — P. 6—13.
RU: Доказано, что мощность двигателей опор зависит от положения тележки в пролете и что коэффициент, учитывающий трение реборд, является величиной переменной, зависящей от положения грузовой тележки, и увеличивается в опорах, возле которых находится тележка, принимая минимальное значение при нахождении тележки в середине пролета. UK: Доведено, що потужність двигунів опор залежить від положення візка в прольоті і що коефіцієнт, що враховує тертя реборд, є величиною змінної, залежної від положення вантажного візка, і збільшується в опорах, біля яких знаходиться візок, набуваючи мінімального значення при знаходженні візка в середині прольоту. EN: It is well-proven that power of engines of supports depends on position of light cart in flight and that a coefficient, taking into account the friction of clamps of wheels, is the size of variable, depending on position of freight light cart, and increases in supports which a light cart is near, taking on a minimum value at being of light cart in the middle of flight. |
|
Date |
2015-06-25T07:48:48Z
2015-06-25T07:48:48Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
Publishing House «Education and Science», Praha
|
|