Запис Детальніше

Застосування частотних діаграм для вивчення динаміки приводів підвісних канатних доріг

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування частотних діаграм для вивчення динаміки приводів підвісних канатних доріг
Использование частотных диаграмм для изучения динамики приводов подвесных канатных дорог
Using a Frequency Diagrams for Studying the Dynamics of Ropeway Drives
 
Creator Ракша, Сергій Васильович
Горячев, Юрій Костянтинович
Куроп’ятник, Олексій Сергійович
Ракша, Сергей Васильевич
Горячев, Юрий Константинович
Куропятник, Алексей Сергеевич
Raksha, Sergiy V.
Goryachev, Yuriy K.
Kuropyatnik, Oleksiy S.
 
Subject канатна дорога
тяговий контур
привід
динаміка
частотна діаграмаамма
КПМЕХ
канатная дорога
тяговый контур
привод
динамика
частотная диаграмма
ropeway
traction circuit
drive
dynamic
frequency diagram
 
Description Ракша, С. В.
Застосування частотних діаграм для вивчення динаміки приводів підвісних канатних доріг: [препринт] / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куроп’ятник // Підйомно-транспортна техніка. – 2014. – № 3. – С. 38–53.
UK: У роботі викладено основні принципи побудови частотних діаграм та вказані особливості їх застосування для аналізу динамічного стану приводів підвісних канатних доріг різних типів. Для складання частотних діаграм тяговий контур канатної дороги було представлено у вигляді динамічної системи, яка містить зосереджені маси та елементи з розподіленими параметрами. При цьому моменти інерції обертальних мас приводу були приведені до тягового шківа як зосередженої маси. На основі аналізу частотних діаграм тягового контуру було сформовано рекомендації щодо вибору раціональних частот обертання тягового шківа.
RU: В работе изложены основные принципы построения частотных диаграмм и указаны особенности их использования для анализа динамического состояния приводов подвесных канатных дорог разных типов. Для составления частотных диаграмм тяговый контур канатной дороги был представлен в виде динамической системы, содержащей сосредоточенные массы и элементы с распределенными параметрами. При этом моменты инерции вращающихся масс привода были приведены к тяговому шкиву как сосредоточенной массе. На основании анализа частотных диаграмм тягового контура были сформулированы рекомендации по выбору рациональных частот вращения тягового шкива.
EN: The paper sets out the basic principles of drawing up the frequency diagrams and listed features of their use for the analysis of the dynamic state of any drives of ropeways. To compile frequency diagrams the traction circuit of ropeway was submitted as a dynamic system containing concentrated masses and elements with distributed parameters. At the same time moment of inertia of the rotating masses of drive were given to the traction sheave as a concentrated mass. Based on the analysis of the frequency diagrams of the traction circuit the recommendations on the choice of rational rotation frequencies of the traction sheave were formulated.
 
Date 2015-06-25T09:29:39Z
2015-06-25T09:29:39Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3909
 
Language uk_UA
 
Publisher Одеський національний політехнічний університет, Підйомно-транспортна академія наук України