Запис Детальніше

Вплив маркетингових чинників на формування конкурентоспроможності промислових підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив маркетингових чинників на формування конкурентоспроможності промислових підприємств
Influence of marketing factors on formation of competitiveness of the industrial enterprises
 
Creator Князик, Ю. М.
Лебідь, Т. В.
 
Subject конкурентоспроможність
конкурентна перевага
потенціал конкурентоспроможності
маркетингові чинники
маркетинг партнерських відносин
competitiveness
competitive edge
potential of competitiveness
marketings factors
marketing of partner relations
 
Description Наведено рівні управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто основні маркетингові фактори впливу на формування конкурентоспроможності
продукції, торгової марки та підприємств загалом. Досліджено можливі конкурентні переваги. Обґрунтовано важливість розвитку потенціалу конкурентоспроможності для
промислових підприємств. In the article the even managements of enterprise are resulted a competitiveness. The basic marketings factors of influence are considered on forming of competitiveness of products, trade mark and enterprises, on the whole. Competitive edges are investigational possible. Grounded importance of development of potential of competitiveness for industrial enterprises.
 
Date 2012-05-16T14:10:30Z
2012-05-16T14:10:30Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Князик Ю. М. Вплив маркетингових чинників на формування конкурентоспроможності промислових підприємств / Ю. М. Князик, Т. В. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 704 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 44–50. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12415
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки