Запис Детальніше

Спрощений метод розрахунку параметрів мікропроцесорного захисту по збільшенню струму

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Спрощений метод розрахунку параметрів мікропроцесорного захисту по збільшенню струму
Упрощенный метод расчета параметров микропроцессорной защиты по приращению тока
Simplified Method of Calculation of Parameters of Microprocessor Defence on Increase of Current
 
Creator Данилов, Олексій Анатолійович
Данилов, Алексей Анатольевич
Danilov, Aleksey A.
Danylov, Oleksii A.
 
Subject тягова мережа
захист релейний мікропроцесорний
постійний струм
вимикач швидкодіючий
струмовий захист
КЕПЗ
тяговая сеть
защита релейная микропроцессорная
постоянный ток
выключатель быстродействующий
токовая защита
traction network
relay defense
microprocessor
direct current
fast-acting switch
current protection
 
Description Данилов, О. А.
Спрощений метод розрахунку параметрів мікропроцесорного захисту по збільшенню струму / О. А. Данилов // Електрифікація транспорту. — 2014. — № 8 — С. 26—29. — Бібліогр. в кінці ст.
UK: Захист контактної мережі постійного струму відіграє важливу роль в забезпеченні надійності роботи електропостачання залізниць. Нові мікропроцесорні захисти фідерів контактної мережі постійного струму включають в собі декілька незалежних захистів. Для налаштування захисту по збільшенню струму необхідно визначити параметри, які знаходяться в залежності між собою. Тому уставка для цього захисту може розраховуватися в декілька циклів підбором коефіцієнтів і все одно в процесі експлуатації потребує подальшого уточнення. Мета роботи полягає у визначенні необхідних параметрів для налаштування захисту по збільшення струму простим на практиці розрахунком, але в той же час достатньо точним. В статті показано, що приймаючи час вимірювання зміни струму кратний постійній часу кола короткого замикання можна достатньо спростити розрахунки і визначити всі параметри для налаштування мікропроцесорного захисту.
RU: Защита контактной сети постоянного тока играет большую роль в обеспечении надежной работы электроснабжения железных дорог. Новые микропроцессорные защиты фидеров контактной сети постоянного тока включают в себя несколько независимых защит. Для настройки защиты по приращению тока необходимо определить параметры, которые находяться в зависимости между собой. Поэтому уставка для этой защиты может расчитываться в несколько циклов подбором коэффициентов и все равно в процессе эксплуатации возникает необходимость дальнейшего уточнения. Цель работы заключается в определении необходимых параметров для настройки защиты по приращению тока простым на практике расчетом, но в тоже время достаточно точным. В статье показано, что принимая время измерения тока кратное постоянной времени цепи короткого замыкания можно упростить расчеты и определить все параметры для настройки микропроцессорной защиты.
EN: Defense of contact network of direct-current plays a large role providing of reliable work of power supply of railways. New microprocessor defense of feeders of contact network of direct-current plug in itself a few independent
defense. For tuning of defense on the increase of current not walked around to define parameters
which are independence between itself. Therefore a setpoint for this defense can reach in a few cycles by the selection of coefficients and however in the process of exploitation there is a necessity of further clarification.
The purpose of work consists in determination of necessary parameters for tuning of defense on the increase of current by a simple in practice calculation, but in also time suffices exact. It is routine in the article, that accepting time of measuring of current multiple permanent time of chain of short circuit it is possible to
simplify calculations and define all of parameters for tuning of microprocessor defense.
 
Date 2015-06-26T07:30:18Z
2015-06-26T07:30:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3920
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна