Спрощений метод розрахунку параметрів мікропроцесорного захисту по збільшенню струму
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Спрощений метод розрахунку параметрів мікропроцесорного захисту по збільшенню струму
Упрощенный метод расчета параметров микропроцессорной защиты по приращению тока Simplified Method of Calculation of Parameters of Microprocessor Defence on Increase of Current |
|
Creator |
Данилов, Олексій Анатолійович
Данилов, Алексей Анатольевич Danilov, Aleksey A. Danylov, Oleksii A. |
|
Subject |
тягова мережа
захист релейний мікропроцесорний постійний струм вимикач швидкодіючий струмовий захист КЕПЗ тяговая сеть защита релейная микропроцессорная постоянный ток выключатель быстродействующий токовая защита traction network relay defense microprocessor direct current fast-acting switch current protection |
|
Description |
Данилов, О. А. Спрощений метод розрахунку параметрів мікропроцесорного захисту по збільшенню струму / О. А. Данилов // Електрифікація транспорту. — 2014. — № 8 — С. 26—29. — Бібліогр. в кінці ст. UK: Захист контактної мережі постійного струму відіграє важливу роль в забезпеченні надійності роботи електропостачання залізниць. Нові мікропроцесорні захисти фідерів контактної мережі постійного струму включають в собі декілька незалежних захистів. Для налаштування захисту по збільшенню струму необхідно визначити параметри, які знаходяться в залежності між собою. Тому уставка для цього захисту може розраховуватися в декілька циклів підбором коефіцієнтів і все одно в процесі експлуатації потребує подальшого уточнення. Мета роботи полягає у визначенні необхідних параметрів для налаштування захисту по збільшення струму простим на практиці розрахунком, але в той же час достатньо точним. В статті показано, що приймаючи час вимірювання зміни струму кратний постійній часу кола короткого замикання можна достатньо спростити розрахунки і визначити всі параметри для налаштування мікропроцесорного захисту. RU: Защита контактной сети постоянного тока играет большую роль в обеспечении надежной работы электроснабжения железных дорог. Новые микропроцессорные защиты фидеров контактной сети постоянного тока включают в себя несколько независимых защит. Для настройки защиты по приращению тока необходимо определить параметры, которые находяться в зависимости между собой. Поэтому уставка для этой защиты может расчитываться в несколько циклов подбором коэффициентов и все равно в процессе эксплуатации возникает необходимость дальнейшего уточнения. Цель работы заключается в определении необходимых параметров для настройки защиты по приращению тока простым на практике расчетом, но в тоже время достаточно точным. В статье показано, что принимая время измерения тока кратное постоянной времени цепи короткого замыкания можно упростить расчеты и определить все параметры для настройки микропроцессорной защиты. EN: Defense of contact network of direct-current plays a large role providing of reliable work of power supply of railways. New microprocessor defense of feeders of contact network of direct-current plug in itself a few independent defense. For tuning of defense on the increase of current not walked around to define parameters which are independence between itself. Therefore a setpoint for this defense can reach in a few cycles by the selection of coefficients and however in the process of exploitation there is a necessity of further clarification. The purpose of work consists in determination of necessary parameters for tuning of defense on the increase of current by a simple in practice calculation, but in also time suffices exact. It is routine in the article, that accepting time of measuring of current multiple permanent time of chain of short circuit it is possible to simplify calculations and define all of parameters for tuning of microprocessor defense. |
|
Date |
2015-06-26T07:30:18Z
2015-06-26T07:30:18Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3920
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
|
|