Запис Детальніше

Якість напруги на приєднаннях змінного струму тягових підстанцій постійного струму

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Якість напруги на приєднаннях змінного струму тягових підстанцій постійного струму
Качество напряжения на присоединениях переменного тока тяговых подстанций постоянного тока
The Quality of the Voltage on the Connections Ac Traction Substations of DC
 
Creator Сиченко, Віктор Григорович
Сыченко, Виктор Григорьевич
Sichenko, Victor G.
Sychenko, Viktor H.
 
Subject якість електроенергії
постійний струм
змінний струм
тягова підстанція
КЕПЗ
качество электроэнергии
постоянный ток
переменный ток
тяговая подстанция
quality of electric power
direct current
alternating current
traction substation
 
Description Сиченко, В. Г.
Якість напруги на приєднаннях змінного струму тягових підстанцій постійного струму / В. Г. Сиченко // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. – техн. зб. – Дніпропетровськ, 2014. – Вип. 93. – С. 9–13.
UK: У статті представлені результати експериментального дослідження якості напруги на приєднаннях змінного струму тягових підстанцій електрифікованих залізниць постійного струму. Показано, що для поліпшення електромагнітної сумісності з живлячою енергосистемою і підвищення енергоефективності при впровадженні швидкісного руху доцільно реалізовувати концепцію «глибокого вводу».
RU: В статье представлены результаты экспериментального исследования качества напряжения на присоединениях переменного тока тяговых подстанций электрифицированных железных дорог постоянного тока. Показано, что для улучшения электромагнитной совместимости с питающей энергосистемой и повышения энергоэффективности при внедрении скоростного движения целесообразно реализовывать концепцию «глубокого ввода».
EN: The results of experimental research the quality of voltage connections on AC electrified railways traction substations DC. It is shown that to improve the electromagnetic compatibility of the supply grid and energy efficiency in the implementation of high-speed expedient to implement the concept of "deep entry".
 
Date 2015-07-02T06:56:01Z
2015-07-02T06:56:01Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3935
 
Language uk_UA
 
Publisher Національний гірничий університет, Дніпропетровськ