Якість напруги на приєднаннях змінного струму тягових підстанцій постійного струму
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Якість напруги на приєднаннях змінного струму тягових підстанцій постійного струму
Качество напряжения на присоединениях переменного тока тяговых подстанций постоянного тока The Quality of the Voltage on the Connections Ac Traction Substations of DC |
|
Creator |
Сиченко, Віктор Григорович
Сыченко, Виктор Григорьевич Sichenko, Victor G. Sychenko, Viktor H. |
|
Subject |
якість електроенергії
постійний струм змінний струм тягова підстанція КЕПЗ качество электроэнергии постоянный ток переменный ток тяговая подстанция quality of electric power direct current alternating current traction substation |
|
Description |
Сиченко, В. Г. Якість напруги на приєднаннях змінного струму тягових підстанцій постійного струму / В. Г. Сиченко // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук. – техн. зб. – Дніпропетровськ, 2014. – Вип. 93. – С. 9–13. UK: У статті представлені результати експериментального дослідження якості напруги на приєднаннях змінного струму тягових підстанцій електрифікованих залізниць постійного струму. Показано, що для поліпшення електромагнітної сумісності з живлячою енергосистемою і підвищення енергоефективності при впровадженні швидкісного руху доцільно реалізовувати концепцію «глибокого вводу». RU: В статье представлены результаты экспериментального исследования качества напряжения на присоединениях переменного тока тяговых подстанций электрифицированных железных дорог постоянного тока. Показано, что для улучшения электромагнитной совместимости с питающей энергосистемой и повышения энергоэффективности при внедрении скоростного движения целесообразно реализовывать концепцию «глубокого ввода». EN: The results of experimental research the quality of voltage connections on AC electrified railways traction substations DC. It is shown that to improve the electromagnetic compatibility of the supply grid and energy efficiency in the implementation of high-speed expedient to implement the concept of "deep entry". |
|
Date |
2015-07-02T06:56:01Z
2015-07-02T06:56:01Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3935
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Національний гірничий університет, Дніпропетровськ
|
|