Запис Детальніше

Моделювання взаємодії електрорухомого складу в режимі рекуперації електроенергії з розосередженою системою тягового електропостачання

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання взаємодії електрорухомого складу в режимі рекуперації електроенергії з розосередженою системою тягового електропостачання
Моделирование взаимодействия электроподвижного состава в режиме рекуперации электроэнергии с рассредоточенной системой тягового электроснабжения
Simulation of Interaction of Electric Rolling Stock in the Regenerating Power with a Dispersed System of Traction Electric Supply
 
Creator Саблін, Олег Ігорович
Кузнецов, Валерій Геннадійович
Бондар, Олег Ігорович
Артемчук, Віктор Васильович
Саблин, Олег Игоревич
Кузнецов, Валерий Геннадиевич
Бондарь, Олег Игоревич
Артемчук, Виктор Васильевич
Sablin, Oleh I.
Kuznetsov, Valeriy G.
Kuzniecov, Walery G.
Bondar, Oleg I.
Artemchuk, Viktor V.
Kuznetsov, Valerii H.
 
Subject електротранспорт
рекуперація електроенергії
розосереджене електропостачання
зона рекуперації
напруга на струмоприймачі
КТОЕ
КЕПЗ
КЕЕ
КЕСЗ
электротранспорт
рекуперация электроэнергии
рассредоточенное электроснабжения
зона рекуперации
напряжение на токоприемнике
electric transport
power recuperation
dispersed power supply
zone recovery
the voltage at the poles
 
Description Моделювання взаємодії електрорухомого складу в режимі рекуперації електроенергії з розосередженою системою тягового електропостачання / О. І. Саблін, В. Г. Кузнецов, О. І. Бондар, В. В. Артемчук // Електрифікація транспорту. — 2014. — № 7. —С. 46—53. — Бібліогр. в кінці ст.
UK: Пріоритетними напрямками розвитку електротранспорту є децентралізація системи його електропостачання та підвищення обсягів рекуперації електроенергії при гальмуваннях. Жорстка стабілізація напруги на струмоприймачах електротранспорту, що досягається розосередженим електропостачанням, може призводити до погіршення умов рекуперації електроенергії електротранспорту, оскільки цей режим суттєво залежить від рівня напруги в контактній мережі. В результаті проведеного в роботі моделювання взаємодії ЕРС в режимі рекуперації з системою розосередженого електропостачання на базі багатоваріантних розрахунків миттєвої схеми СТЕ визначено ефективну зону рекуперації при якій може бути реалізовано любий струм рекуперації в межах допустимої напруги на струмоприймачі ЕРС, що не потребує регулювання напруги на шинах ТП. При перевищенні даної відстані для ефективного використання рекуперативної енергії необхідно плавне зниження напруги на шинах ТП в межах допустимих значень.
RU: Приоритетными направлениями развития электротранспорта является децентрализация системы его электроснабжения и повышения объемов рекуперации электроэнергии при торможениях. Жесткая стабилизация напряжения на токоприемниках электротранспорта, достигаемая рассредоточенным электроснабжением, может приводить к ухудшению условий рекуперации электроэнергии электротранспорта, поскольку этот режим существенно зависит от уровня напряжения в контактной сети. В результате проведенного в работе моделирования взаимодействия ЭПС в режиме рекуперации с системой рассредоточенного электроснабжения на базе многовариантных расчетов мгновенной схемы СТЭ определено эффективную зону рекуперации при которой может быть реализован любой ток рекуперации в пределах допустимого напряжения на токоприемнике ЭПС, что не требует регулирования напряжения на шинах ТП. При превышении данного расстояния для эффективного использования рекуперативной энергии необходимо плавное снижение напряжения на шинах ТП в пределах допустимых значений.
EN: Priority directions of development of electric transport is decentralization of the system of his power and increase the recovery of energy when braking. Strict voltage regulation on pantographs of the electric transport, achieved dispersed supply leads to deterioration of the conditions of recuperation of electricity electric transport, since this mode depends on the level of voltage in the contact network.
As a result of the work of the simulation of the interaction of electric transport in recovery mode with a dispersed system of power supply on the basis of multi-variant calculations instant schema systems electric transport the effective zone recovery. In this zone can be implemented by any current recovery electric transport within the allowable voltage at the poles. It does not require regulation bus bar voltage substations. If you exceed this distance for the effective use of regenerative energy, gradual reduction of the bus bar voltage substations within the allowed values.
 
Date 2015-07-01T08:31:05Z
2015-07-01T08:31:05Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3932
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ