Запис Детальніше

Формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту в умовах неперервної освіти

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту в умовах неперервної освіти
Формирование профессиональной культуры будущих специалистов железнодорожного транспорта в условиях непрерывного образования
Forming of Professional Culture of Future Specialists of Railway Transport Is in the Conditions of Continuous Education
 
Creator Вознюк, Оксана Миколаївна
Вознюк, Оксана Николаевна
Vozniuk, Oksana M.
Voznyuk, Oksana M.
 
Subject професійна культура
фахівці залізничного транспорту
непереривна професійна освіта
вищий технічний навчальний заклад
КГП (ЛФ)
профессиональная культура
специалисты железнодорожного транспорта
непрерывное профессиональное образование
высшее техническое учебное заведение
professional culture experts railways
continuous vocational training
higher technical schools
 
Description Вознюк, О. М. Формування професійної культури майбутніх фахівців залізничного транспорту в умовах неперервної освіти / О. М. Вознюк // Молодь і ринок. — 2014. — Вип. 8 (115). — С. 29 — 33.
UK: У статті розглядаються проблеми формування професійної культури майбутніх інженерів – залізничників у навчальному процесі вищої школи. Розкриваються психолого – педагогічні аспекти здатності студентів до свідомого засвоєння науково- технічної інформації, до цілеспрямованої самоорганізації поведінки і спілкування в трудовому колективі.
RU: В статье рассматриваются проблемы формирования профессиональной культуры будущих инженеров – железнодорожников в учебном процессе высшей школы. Раскрываются психолого –педагогические аспекты способности студентов к сознательному усвоению научно- технической информации к целенаправленной самоорганизации поведения и общения в трудовом коллективе.
EN: This paper addresses the problem of forming of future engineers and railroad workers in the educational process of higher education. Reveals the psychological and pedagogical aspects of students’ ability to make a conscious assimilation of scientific-technical information to self-focused behavior and communication in the workplace.
 
Date 2015-07-01T11:34:49Z
2015-07-01T11:34:49Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3934
 
Language uk_UA
 
Publisher Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка