Підвищення ефективності виробництва та використання енергетичних ресурсів
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення ефективності виробництва та використання енергетичних ресурсів
Повышение эффективности производства и использования энергетических ресурсов |
|
Creator |
Бітюков, Сергій Дмитрович
Сиченко, Віктор Григорович Кузнецов, Валерій Геннадійович Битюков, Сергей Дмитриевич Сыченко, Виктор Григорьевич Кузнецов, Валерий Геннадиевич Bitukov, Sergey D. Sichenko, Victor G. Sychenko, Viktor H. Kuznetsov, Valeriy G. Kuzniecov, Walery G. Kuznetsov, Valerii H. |
|
Subject |
ПЕР
енергозбереження регулювання напруги режими електроспоживання АСКОЕ режимы электропотребления КЕПЗ ТЭР энергосбережения регулирование напряжения АСКУЭ Energy resources energy efficiency voltage regulation power consumption modes AMR |
|
Description |
Бітюков, С. Д. Підвищення ефективності виробництва та використання енергетичних ресурсів / С. Д. Бітюков, В. Г. Сиченко, В. Г. Кузнецов // Українські залізниці. — 2014. — № 8(14). — С. 51—53. UK: Визначені резерви у системах електропостачання залізниць для зниження втрат потужності за рахунок впровадження раціональних режимів системи тягового електропостачання. Запропонована цільова функція для завдання управління режимами системи електропостачання електрифікованого транспорту, що відрізняється врахуванням залежності тарифу за спожиту електроенергію від часу, а також урахуванням надійності перемикальних пристроїв, трансформаторів та опор контактної мережі. Експериментально доведено, що на основі математичної моделі із застосуванням інформації від АСКОЕ можна вирішувати завдання з управління режимами системи електропостачання електрифікованого транспорту. RU: Определены резервы в системах электроснабжения железных дорог для снижения потерь мощности за счет внедрения рациональных режимов системы тягового электроснабжения. Предложенная целевая функция для задачи управления режимами системы электроснабжения электрифицированного транспорта, отличающийся учетом зависимости тарифа за потребленную электроэнергию от времени, а также учетом надежности переключающих устройств, трансформаторов и опор контактной сети. Экспериментально доказано, что на основе математической модели с использованием информации от АСКУЭ можно решать задачи по управлению режимами системы электроснабжения электрифицированного транспорта. Донецька залізниця |
|
Date |
2015-07-03T06:26:40Z
2015-07-03T06:26:40Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Центр інформації транспорту України, ТОВ "Цифрова типографія", Харків
|
|