Запис Детальніше

Підвищення ефективності виробництва та використання енергетичних ресурсів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення ефективності виробництва та використання енергетичних ресурсів
Повышение эффективности производства и использования энергетических ресурсов
 
Creator Бітюков, Сергій Дмитрович
Сиченко, Віктор Григорович
Кузнецов, Валерій Геннадійович
Битюков, Сергей Дмитриевич
Сыченко, Виктор Григорьевич
Кузнецов, Валерий Геннадиевич
Bitukov, Sergey D.
Sichenko, Victor G.
Sychenko, Viktor H.
Kuznetsov, Valeriy G.
Kuzniecov, Walery G.
Kuznetsov, Valerii H.
 
Subject ПЕР
енергозбереження
регулювання напруги
режими електроспоживання
АСКОЕ
режимы электропотребления
КЕПЗ
ТЭР
энергосбережения
регулирование напряжения
АСКУЭ
Energy resources
energy efficiency
voltage regulation
power consumption modes
AMR
 
Description Бітюков, С. Д.
Підвищення ефективності виробництва та використання енергетичних ресурсів / С. Д. Бітюков, В. Г. Сиченко, В. Г. Кузнецов // Українські залізниці. — 2014. — № 8(14). — С. 51—53.
UK: Визначені резерви у системах електропостачання залізниць для зниження втрат потужності за рахунок впровадження раціональних режимів системи тягового електропостачання. Запропонована цільова функція для завдання управління режимами системи електропостачання електрифікованого транспорту, що відрізняється врахуванням залежності тарифу за спожиту електроенергію від часу, а також урахуванням надійності перемикальних пристроїв, трансформаторів та опор контактної мережі. Експериментально доведено, що на основі математичної моделі із застосуванням інформації від АСКОЕ можна вирішувати завдання з управління режимами системи електропостачання електрифікованого транспорту.
RU: Определены резервы в системах электроснабжения железных дорог для снижения потерь мощности за счет внедрения рациональных режимов системы тягового электроснабжения. Предложенная целевая функция для задачи управления режимами системы электроснабжения электрифицированного транспорта, отличающийся учетом зависимости тарифа за потребленную электроэнергию от времени, а также учетом надежности переключающих устройств, трансформаторов и опор контактной сети. Экспериментально доказано, что на основе математической модели с использованием информации от АСКУЭ можно решать задачи по управлению режимами системы электроснабжения электрифицированного транспорта.
Донецька залізниця
 
Date 2015-07-03T06:26:40Z
2015-07-03T06:26:40Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3942
 
Language uk_UA
 
Publisher Центр інформації транспорту України, ТОВ "Цифрова типографія", Харків