Регулирование небалансной электродвижущей силы взаимно нагруженных тяговых электромашин постоянного и пульсирующего тока
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Регулирование небалансной электродвижущей силы взаимно нагруженных тяговых электромашин постоянного и пульсирующего тока
Регулювання небалансної електрорушійної сили взаємно навантажених тягових електромашин постійного та пульсуючого струму Regulation Unbalanced Electromotive Forces of Mutual Laden Traction Elektromashina DC and Pulsating Current |
|
Creator |
Афанасов, Андрей Михайлович
Афанасов, Андрій Михайлович Afanasov, Andriy M. |
|
Subject |
тяговая электрическая машина
взаимная нагрузка электромагнитная мощность регулирование тягова електрична машина взаємне навантаження електромагнітна потужність електрорушійна сила регулювання КЕСЗ traction electric machine mutual loading electric power magnetic электродвижущая сила electric driving force regulation |
|
Description |
Афанасов, А. М. Регулирование небалансной электродвижущей силы взаимно нагруженных тяговых электромашин постоянного и пульсирующего тока / А. М. Афанасов // Електрифікація транспорту. — 2014. — № 8. — С. 73—78.
RU: Рассмотрены вопросы регулирования режимов взаимного нагружения тяговых электрических машин постоянного и пульсирующего тока при проведении их испытаний. Рассмотрены системы взаимной нагрузки электрических машин с механическим способом покрытия электрических потерь. Показано, что в таких системах основным способом управления режимом взаимного нагружения электромашин является регулирование их небалансной электромагнитной мощности путем изменения небалансной э. д. с. якорей. Проведен анализ возможных способов регулирования небалансной э. д. с. взаимно нагруженных электромашин. Получены аналитические и графические зависимости небалансной э. д. с. от таких управляющих параметров как разность магнитных потоков электромашин, разность угловых скоростей и коэффициент передачи напряжения преобразователя электрической мощности. Рассмотрены варианты управления режимом взаимного нагружения тяговых электромашин с расходящимися магнитными характеристиками. UK: Розглянуті питання регулювання режимів взаємного навантаження тягових електричних машин постійного і пульсуючого струму при проведенні їх випробувань. Розглянуті системи взаємного навантаження електричних машин з механічним способом покриття електричних втрат. Показано, що в таких системах основним способом керування режимом взаємного навантаження електромашин є регулювання їх небалансної електромагнітної потужності шляхом змінення небалансної е. р. с. якорів. Проведений аналіз можливих способів регулювання небалансної е. р. с. взаємно навантажених електромашин, отримані аналітичні та графічні залежності небалансної е. р. с. від таких керуючих параметрів як різниця магнітних потоків електромашин, різниця кутових швидкостей та коефіцієнт передачі напруги перетворювача електричної потужності. Розглянуто варіанти керування режимом взаємного навантаження тягових електромашин з розбіжними магнітними характеристиками. Розглянуті питання регулювання режимів взаємного навантаження тягових електричних машин постійного і пульсуючого струму при проведенні їх випробувань. Розглянуті системи взаємного навантаження електричних машин з механічним способом покриття електричних втрат. Показано, що в таких системах основним способом керування режимом взаємного навантаження електромашин є регулювання їх небалансної електромагнітної потужності шляхом змінення небалансної е. р. с. якорів. Проведений аналіз можливих способів регулювання небалансної е. р. с. взаємно навантажених електромашин, отримані аналітичні та графічні залежності небалансної е. р. с. від таких керуючих параметрів як різниця магнітних потоків електромашин, різниця кутових швидкостей та коефіцієнт передачі напруги перетворювача електричної потужності. Розглянуто варіанти керування режимом взаємного навантаження тягових електромашин з розбіжними магнітними характеристиками. EN: The questions of mutual control modes of loading traction electric machines and constant pulsating current during their tests. The systems of mutual loading of electrical machines with mechanical method coating electrical losses. Shown that in such systems the main control method of mutual loading of electrical machines is to regulate their unbalanced electrical magnetic power by changing the unbalanced e. d. f. anchors. The analysis of possible methods of regulation unbalanced e. d. f. one-loaded electrical machines, analytical and graphical dependencies unbalanced e. d. f. on such control parameters as the difference between the magnetic flux electrical machines, and the difference between the angular speeds coefficient of the inverter voltage transfer electrical power. The variants of the control regime of mutual loading traction electric machines with divergent magnetic characteristics. |
|
Date |
2015-07-03T07:36:40Z
2015-07-03T07:36:40Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3945
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|