Запис Детальніше

Ефективність впровадження нових типів електровозів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ефективність впровадження нових типів електровозів
Эффективность внедрения новых типов электровозов
Implementation of New Electric Locomotives
 
Creator Курган, Микола Борисович
Хмелевська, Неля Петрівна
Байдак, Сергій Юрійович
Курган, Николай Борисович
Хмелевская, Неля Петровна
Байдак, Сергей Юрьевич
Kurgan, Nikolay B.
Kurhan, Mykola B.
Khmelevska, Nelia P.
Baydak, Sergei Y.
Baidak, Sergei Y.
 
Subject електрифікація
тягова характеристика
енергоємність
постійний струм
змінний струм
КПБД
электрификация
тяговая характеристика
энергоемкость
постоянный ток
переменный ток
electrification
traction characteristics
energy consumption
direct current
alternating current
 
Description Курган, М. Б. Ефективність впровадження нових типів електровозів / М. Б. Курган, Н. П. Хмелевська, С. Ю. Байдак // Електрифікація транспорту. — 2014. — № 8. — С. 93—98.
UK: В даній статті розглянуто питання зміни енергоємності вантажного поїзда, що рухається на різних за крутизною підйомів ділянках залізниці. Досліджуються умови за яких слід впроваджувати електричну тягу замість тепловозної, а також ефективність заміни застарілого парку електровозів як змінного, так і постійного струму. Для досягнення мети дослідження проаналізовано парк локомотивів, які експлуатуються на даний час, використано математичне моделювання руху поїздів та визначено основні тягово-енергетичні показники для різних серій локомотивів. За результатами розрахунків зроблено висновок про доцільність переведення магістральних ліній (особливо одноколійних) на електричну тягу та умови, за яких впровадження сучасних локомотивів ефективне.
RU: В данной статье рассмотрены вопросы изменения энергоемкости грузового поезда, движущегося на разных по крутизне подъемов участках железной дороги. Исследуются условия, при которых следует внедрять электрическую тягу вместо тепловозной, а также эффективность замены устаревшего парка электровозов как переменного, так и постоянного тока. Для достижения цели исследования проанализированы парк локомотивов, которые эксплуатируются в настоящее время, использовано математическое моделирование движения поездов и определены основные тягово-энергетические показатели для различных серий локомотивов. По результатам расчетов сделан вывод о целесообразности перевода магистральных линий (особенно однопутных) на электрическую тягу и условия, при которых введение современных локомотивов эффективно.
EN: This article examines the questions of energy intensity of freight train moving at different sites on the steepness of the ascent of the railway. We investigate the conditions under which should be introduced in place of diesel electric propulsion, as well as the effectiveness of the replacement of obsolete electric locomotives both AC and DC. To achieve the objectives of the study analyzed the fleet of locomotives that operate at the moment, used mathematical modeling of trains and the main trailer energy indicators for the various series of locomotives. The calculations concluded feasibility translation trunk lines (especially the single track) for electric traction and the introduction of modern locomotives.
 
Date 2015-07-06T06:45:47Z
2015-07-06T06:45:47Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3953
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна