Разработка научных принципов уменьшения потерь электроэнергии в тяговой сети постоянного тока путем регулирования транспортного потока
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Разработка научных принципов уменьшения потерь электроэнергии в тяговой сети постоянного тока путем регулирования транспортного потока
Розробка наукових принципів зменшення втрат електроенергії в тяговій мережі постійного струму шляхом регулювання транспортного потоку Development of Scientific Principles Reduction in Energy Losses in the Traction DC Network by Controlling Traffic Flows |
|
Creator |
Кузнецов, Валерий Геннадиевич
Калашников, Константин Алексеевич Кузнецов, Валерій Геннадійович Калашников, Костянтин Олексійович Kuznetsov, Valeriy G. Kuzniecov, Walery G. Kalashnikov, Konstantin A. Kuznetsov, Valerii H. |
|
Subject |
потеря электроэнергии
контактная сеть интервал между поездами последовательность отправления поездов энергосбережение тяговая подстанция дислокация поездов втрата електроенергії контактна мережа інтервал між поїздами послідовність відправлення поїздів енергозбереження тягова підстанція дислокація поїздів КЕПЗ loss of power contact network the interval between trains the sequence of the train departure energy conservation traction substation dislocation trains |
|
Description |
Кузнецов, В. Г. Разработка научных принципов уменьшения потерь электроэнергии в тяговой сети постоянного тока путем регулирования транспортного потока / В. Г. Кузнецов, К. А. Калашников // Електрифікація транспорту. — 2014. — № 8. — С. 104—109. — Библиогр. в конце ст
RU: Украина относится к энергодефицитным странам, которая удовлетворяет свои потребности в топливно-энергетических ресурсах за счет собственной их добычи менее чем на 50 %. Поскольку энергетическая составляющая себестоимости перевозок составляет около 20 %, энергосбережение является одной из главных задач политики Укрзализныци. Уменьшение потерь электроэнергии в тяговых сетях является одним из направлений экономии энергетических ресурсов на электрифицированных участках. Целью статьи является разработка научных принципов уменьшения потерь электроэнергии в тяговой сети путем выбора оптимальной дислокации поездов между тяговыми подстанциями, оптимальной последовательности отправления и интервалов между поездами. Методы: В статье использованы метод деформированного многогранника, эвристических алгоритмов, методы статистической обработки экспериментальных данных. Научная новизна: предложены научные принципы уменьшения потерь электроэнергии в тяговой сети за счёт оптимальной дислокации поездов на участке, за счёт выбора оптимального интервала на участке на основе метода деформированного многогранника, за счёт выбора оптимальной последовательности отправления поездов. Практическая значимость: разработанные научные принципы уменьшения потерь электроэнергии в тяговой сети могут быть использованы для планирования энергосберегающих мероприятий на участках электроснабжения. UK: Україна належить до енергодефіцитних країн, яка задовольняє свої потреби в паливно-енергетичних ресурсах за рахунок власного їх видобутку менш ніж на 50%. Оскільки енергетична складова собівартості перевезень становить близько 20%, енергозбереження є однією з головних завдань політики Укрзалізниці. Зменшення втрат електроенергії в тягових мережах є одним з напрямків економії енергетичних ресурсів на електрифікованих ділянках. Метою статті є розробка наукових принципів зменшення втрат електроенергії в тягової мережі шляхом вибору оптимальної дислокації поїздів між тяговими підстанціями, оптимальної послідовності відправлення і інтервалів між поїздами. Методи: У статті використані метод деформованого багатогранника, евристичних алгоритмів, методи статистичної обробки експериментальних даних. Наукова новизна: запропоновано наукові принципи зменшення втрат електроенергії в тягової мережі за рахунок оптимальної дислокації поїздів на ділянці, за рахунок вибору оптимального інтервалу на ділянці на основі методу деформованого багатогранника, за рахунок вибору оптимальної послідовності відправлення поїздів. Практична значимість: розроблені наукові принципи зменшення втрат електроенергії в тягової мережі можуть бути використані для планування енергозберігаючих заходів на ділянках електропостачання. EN: Introduction: Ukraine belongs to the energy deficient country that meets the needs for fuel and energy resources by own production at a level less than 50%. Since the energy component of the cost of transportation is about 20%, energy efficiency is one of the main policy objectives of Ukrzaliznitsa. Reduction of energy losses in traction lines is one of the main energy savings methods on electrified lines. The purpose of this paper is to develop scientific principles of reducing power losses in traction lines by selecting the optimal deployment of trains between traction substations, the optimal sequence of trains and the intervals between trains. Methods: we used the method of deformed polyhedron, heuristic algorithms, statistical treatment of experimental data. Scientific novelty: it’s proposed the scientific principles for reduction of energy losses in traction lines by optimal deployment of trains in the area, due to the selection of the optimal interval at the site on the basis of the deformed polyhedron due to the choice of the optimal sequence of trains departure. Practical significance: The scientific principles of reducing energy losses in traction lines can be used for the planning of energy saving measures in power supply systems. Приднепровская железная дорога |
|
Date |
2015-07-06T11:19:54Z
2015-07-06T11:19:54Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3956
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|