Запис Детальніше

Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі
Реализация личностно ориентированного подхода в процессе преподавания 0РКИ/УКИ в высшем учебном заведении
 
Creator Бобиль, Світлана Володимирівна
Бобыль, Светлана Владимировна
Bobyl, Svetlana V.
 
Subject особистісно зорієнтований підхід
диференціація знань
самоідентифікація
міжпредметний зв’язок
КГД
личностно ориентированный подход
дифференциация знаний
самоидентификация
межпредметная связь
personality-oriented approach
the differentiation of knowledge
interdisciplinary communication
 
Description Бобиль, С. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі: [препринт] / С. В. Бобиль // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологічна : зб. наук. пр. — Острог, 2014. — Вип. 49. — С. 256—258.
UK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції під час використання особистісно зорієнтованого підходу. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно орієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ /УЯІ за допомогою даного підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.
RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при использовании личностно ориентированного подхода. Автор рассматривает сущность формирования концепции личностно ориентированно образования студентов-иностранцев, анализирует основные методические векторы изучения РКИ/УКИ с помощью ЛОП, описывает основные принципы реализации данного подхода во время формирования иноязычной компетенции будущего инженера.
EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer.
 
Date 2015-07-10T07:55:52Z
2015-07-10T07:55:52Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3974
 
Language uk_UA
 
Publisher Національний університет «Острозька академія», Острог