Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі
Реализация личностно ориентированного подхода в процессе преподавания 0РКИ/УКИ в высшем учебном заведении |
|
Creator |
Бобиль, Світлана Володимирівна
Бобыль, Светлана Владимировна Bobyl, Svetlana V. |
|
Subject |
особистісно зорієнтований підхід
диференціація знань самоідентифікація міжпредметний зв’язок КГД личностно ориентированный подход дифференциация знаний самоидентификация межпредметная связь personality-oriented approach the differentiation of knowledge interdisciplinary communication |
|
Description |
Бобиль, С. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі: [препринт] / С. В. Бобиль // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологічна : зб. наук. пр. — Острог, 2014. — Вип. 49. — С. 256—258.
UK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції під час використання особистісно зорієнтованого підходу. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно орієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ /УЯІ за допомогою даного підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера. RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при использовании личностно ориентированного подхода. Автор рассматривает сущность формирования концепции личностно ориентированно образования студентов-иностранцев, анализирует основные методические векторы изучения РКИ/УКИ с помощью ЛОП, описывает основные принципы реализации данного подхода во время формирования иноязычной компетенции будущего инженера. EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer. |
|
Date |
2015-07-10T07:55:52Z
2015-07-10T07:55:52Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3974
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Національний університет «Острозька академія», Острог
|
|