Запис Детальніше

Основні моделі реформування залізничного транспорту в Європі

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні моделі реформування залізничного транспорту в Європі
Основные модели реформирования железнодорожного транспорта в Европе
Basic Models of Reformation of Railway Transport are in Europe
 
Creator Бараш, Юрій Савелійович
Чаркіна, Тетяна Юріївна
Бараш, Юрий Савельевич
Чаркина, Татьяна Юрьевна
Barash, Yuriy S.
Charkina, Tetiana Yu.
 
Subject модель реформування
природна монополія
олігополія
модель акціонування
інтеграційна модель
модель розділення
холдингова модель
КОАІВ
КЕМ
модель реформирования
естественная монополия
олигополия
модель акционирования
интеграционная модель
модель разделения
холдинговая модель
model of reform
a natural monopoly
oligopoly
corporatization model
integration model
the division
the holding pattern
 
Description Бараш, Ю. С.
Основні моделі реформування залізничного транспорту в Європі / Ю. С. Бараш, Т. Ю. Чаркіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. — Харків, 2014. — Вип. 3. — С. 211—215.
UK: В роботі досліджені різні моделі реформування залізничного транспорту в умовах сучасного ринку. Розглянуто можливість збереження природної монополії на залізничному транспорті та фактори, що перешкоджають її збереженню. Проаналізовані три основні європейські моделі реформування залізничного транспорту, визначені їх основні переваги та недоліки при реалізації їх в Україні. Розглянуто можливість впровадження двох перехідних моделей реформування: акціонування та французької. Зроблено висновок, що в даний час в Україні доцільно впровадити інтеграційну модель реформування залізничного транспорту.
RU: В работе проанализированы разные модели реформирования железнодорожного транспорта Украины в условиях современного рынка. Изучена возможность сбережения естественной монополии на железнодорожном транспорте и факторы, которые мешают её сохранению. Проанализированы три основные европейские модели реформирования железнодорожного транспорта, определены их основные преимущества и недостатки при реализации их в Украине. Рассмотрена возможность реализации двух переходных моделей реформирования: акционирования и французской. Сделано вывод, о том, что в данное время целесообразно в Украине внедрить интеграционную модель реформирования железнодорожного транспорта.
EN: The article analyzes the different models of reform of railway transport of Ukraine in today's market. The possibility of saving natural monopoly in rail transport and the factors that prevent its preservation. Analyzed three main European model railway reform, identified their main advantages and disadvantages of the implementation of them in Ukraine. The possibility of realization of two transition reform models: corporatization and French. It is concluded that at this time it is advisable to introduce in Ukraine integration model railway reform. The main reason for the need to reform rail transport is that the state is unable to allocate money for the reform of infrastructure, purchase of new modern rolling stock, compensating for preferential transport of passengers in suburban and distant report.
 
Date 2015-07-13T07:16:09Z
2015-07-13T07:16:09Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3978
 
Language uk_UA
 
Publisher Українська державна академія залізничного транспорту, Харків