Запис Детальніше

Структурная схема цифровой системы управления торможением отцепа замедлителями тормозной позиции

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структурная схема цифровой системы управления торможением отцепа замедлителями тормозной позиции
Структурна схема цифрової системи управління гальмуванням відчепу уповільнювачами гальмівної позиції
Structural Diagram of Digital System of Cut of Cars Brake Control by Means of Retarder Position
 
Creator Жуковицкий, Игорь Владимирович
Жуковицький, Ігор Володимирович
Zhukovytskyy, Igor V.
 
Subject сортировочная горка
тормозная позиция
система управления
структурная схема
конечный автомат
сортувальна гірка
гальмівна позиція
система керування
структурна схема
кінцевий автомат
КЕОМ
hump
brake position
control system
structural diagram
finite state machine
 
Description Жуковицкий, И. В.
Структурная схема цифровой системы управления торможением отцепа замедлителями тормозной позиции / И. В. Жуковицкий // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – Харків, 2014. - № 4. - С. 78-81.
RU: Рассмотрена структурная схема цифровой системы управления торможением отцепа замедлителями тормозной позиции. Анализ показывает, что в целом цифровая система управления торможением отцепов в замедлителях нажимного типа является стохастической, существенно нелинейной импульсно-релейной системой с переменной структурой, переменными параметрами и запаздыванием. Исследование таких систем аналитическими методами встречает ряд затруднений и невозможно без существенных упрощений и линеаризации. Предложенные допущения и ограничения позволяют при исследовании динамики данной системы
ограничиться исследованием динамики разомкнутой части системы, так как в момент подачи команды управления система будет находиться в установившемся режиме.
UK: Розглянуто структурна схема цифрової системи управління
гальмуванням відчепу уповільнювачами гальмівної позиції. Аналіз показує, що в цілому цифрова система управління гальмуванням відчепів в уповільнювачах натискного типу є стохастичною, суттєво нелінійною імпульсно-релейного системою із змінною структурою, змінними параметрами і запізнюванням.
Дослідження таких систем аналітичними методами зустрічає ряд труднощів і неможливе можна без істотних спрощень і лінеаризації. Запропоновані припущення і обмеження дозволяють при дослідженні динаміки даної системи обмежитися дослідженням динаміки розімкнутої частини системи, так як в
момент подачі команди керування система буде перебувати в сталому режимі.
EN: The structural diagram of a digital control system of cut of cars brake control by means of retarder position has been shown. The analysis shows that in general the digital system of cut of the cars braking control in push type retarders is stochastic, significantly nonlinear pulserelay system with variable structure, variable parameters and lagging. The study of such systems by means of
analytical methods encounters a number of difficulties and is impossible without significant simplifications and linearization. The proposed assumptions and limitations allow us while studying the dynamics of the system to limit ourselves to the study of the dynamics of an open part of system, because at the time of the command the control system will be in a steady-state condition.
 
Date 2015-07-24T09:29:48Z
2015-07-24T09:29:48Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4034
 
Language ru_RU
 
Publisher Український державний університет залізничного транспорту, Харків