Запис Детальніше

Пропозиції щодо зміни класифікації пасажирських поїздів в Україні

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пропозиції щодо зміни класифікації пасажирських поїздів в Україні
Предложения по изменению классификации пассажирских поездов в Украине
Proposals to Change the Classification of Passenger Trains in Ukraine
 
Creator Чаркіна, Тетяна Юріївна
Чаркина, Татьяна Юрьевна
Charkina, Tetiana Yu.
 
Subject пасажирський поїзд
період курсування потягів
відстань курсування потягів
середня маршрутна швидкість
вид рухомого складу
КЕМ
пассажирский поезд
период следования поездов
дальность следования поездов
средняя маршрутная скорость
вид подвижного состава
passenger train
the interval of trains
the distance of trains
average speed
type of rolling stock
 
Description Чаркіна, Т. Ю.
Пропозиції щодо зміни класифікації пасажирських поїздів в Україні / Т. Ю. Чаркіна // Вагонный парк. – Харьков, 2014. - № 12 (93). – С. 4-7.
UK: Мета. Розробити пропозиції щодо зміни класифікації пасажирських поїздів в Україні з урахуванням періоду курсування, території обслуговування, максимальної відстані, середньої маршрутної швидкості, часу поїздки, виду рухомого складу та джерел фінансування. Методика. Запропоновано поділити пасажирські поїзди на денні, нічні та цілодобові, визначити оптимальні зони курсування поїздів за умови мінімізації витрат на їх діяльність.
Результати. Пасажирські поїзди поділені на приміські, регіональні, міжрегіональні та дальнього сполучення. У свою чергу кожні поїзди поділені на звичайні та швидкісні, за територією обслуговування — на приміські в межах області, у межах двох–трьох областей та дальнього сполучення. Наукова новизна. Удосконалено класифікацію пасажирських поїздів в Україні, яка доповнена ознаками, що враховують основні економічні фактори руху: період курсування, територію обслуговування, максимальну відстань перевезень пасажирів, середню маршрутну швидкість, час поїздки, вид рухомого складу та джерело фінансування їх діяльності. Практична значимість. Урахування вищенаведених ознак підвищує обґрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування пасажирських поїздів та їх конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг.
RU: Цель. Разработать новую классификацию пассажирских поездов в Украине с учетом периода движения, территории
обслуживания, максимального расстояния движения, средней маршрутной скорости, времени поездки, вида подвижного состава и источников финансирования. Методика. Предложено поделить пассажирские поезда на дневные, ночные и круглосуточные, определить оптимальные зоны движения поездов с учетом минимизации затрат на их эксплуатацию. Результаты. Пассажирские поезда поделены на пригородные, региональные, межрегиональные и дальнего сообщения. В свою очередь, каждый вид поезда поделен на обычные и скоростные, по территории обслуживания: на пригородные, в пределах области, в пределах двух–трех областей и дальнего следования. Научная новизна. Усовершенствована классификация пассажирских поездов в Украине, которая учитывает экономические факторы движения: период движения, территорию обслуживания, максимальную дальность перевозки пассажиров, среднюю маршрутную скорость, время поездки, вид подвижного состава и источник финансирования перевозок. Практическое значение. Учет указанных факторов повышает обоснованность управленческих решений, что позволит обеспечить эффективность функционирования пассажирских поездов и их конкурентоспособность на рынке транспортных услуг.
EN: Purpose. To develop new classification of passenger trains in Ukraine taking into account the period of motion, territory
of service, maximum distance of the motion, average speed, travel time, type of rolling stock and financing sources. Methodology.
It is offered to divide passenger trains on day, night and all-day trains, to define optimal zones of trains taking into account minimization
of cost of their operation. Findings. Passenger trains are divided into suburban, regional, inter-regional and long-distance. In turn, each type of train is divided into conventional and high-speed, on the territory of service: suburban, within the region, within two or three regions and long distance. Originality. Classification of passenger trains in Ukraine which considers economic factors of the movement is improved: period of motion, territory of service, maximum distance of the motion, average speed, type of rolling stock and financing sources of transportations. Practical value. All these factors increases the validity of administrative decisions that will ensure the effective operation of passenger trains and their competitiveness on the transportation services market.
 
Date 2015-07-28T13:14:24Z
2015-07-28T13:14:24Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
 
Language uk_UA
 
Publisher Изд-во «Подвижной состав», Харьков