Дослідження коефіцієнтів зйому в умовах прискореного та швидкісного руху пасажирських поїздів
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження коефіцієнтів зйому в умовах прискореного та швидкісного руху пасажирських поїздів
Исследование коэффициентов съема в условиях ускоренного и скоростного движения пассажирских поездов Research of the Removal Factors in Conditions of Accelerated and High-Speed Passenger Trains Operation |
|
Creator |
Козаченко, Дмитро Миколайович
Папахов, Олександр Юрійович Логвінова, Наталія Олександрівна Козаченко, Дмитрий Николаевич Папахов, Александр Юрьевич Логвинова, Наталья Александровна Kozachenko, Dmytro M. Kozachenko, Dmitriy N. Papakhov, Oleksandr Yu. Logvinova, Natalia A. |
|
Subject |
вантажний поїздопотік
швидкісний рух пропускна спроможність коефіцієнт зйому пасажирські поїзди КУЕР НДЧ грузовой поездопоток высокоскоростное движение пропускная способность коэффициент съема пассажирские поезда freight train flows high-speed motion throughput coefficient shot passenger trains |
|
Description |
Козаченко, Д. М. Дослідження коефіцієнтів зйому в умовах прискореного та швидкісного руху пасажирських поїздів / Д. М. Козаченко, О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Вісн. Академії митної служби України. Серія : Технічні науки. — 2014. — № 2 (52). — C. 110—116.
UK: Досліджено коефіцієнти зйому вантажних поїздів прискореними та швидкісними пасажирськими поїздами, а також визначено їх числові значення, які можуть використовуватися під час розрахунків пропускної спроможності залізничних напрямків. Об’єктом дослідження обрано процес пропуску вантажного поїздопотоку на залізничних напрямках під час застосування прискореного та швидкісного руху пасажирських поїздів. Предмет дослідження – параметри коефіцієнту зйому вантажних поїздів за прискореного та швидкісного руху пасажирських поїздів. Проведені дослідження параметрів коефіцієнта зйому вантажних поїздів довели, що в разі непакетного прокладання пасажирських поїздів його числова характеристика залежить від співвідношення швидкості руху вантажного і пасажирського поїзда та станційних інтервалів у разі обгонів. Можна зробити висновок про доцільність застосування отриманих коефіцієнтів зйому під час розрахунків пропускної спроможності залізничних напрямків за прискореного та швидкісного руху пасажирських поїздів. RU: Исследованы коэффициенты съема грузовых поездов ускоренными и скоростными пассажирскими поездами, а также определены их числовые значения, которые могут использоваться при расчетах пропускной способности железнодорожных направлений. Объектом исследования избран процесс пропуска грузового поездопотока на железнодорожных направлениях при применении ускоренного и скоростного движения пассажирских поездов. Предмет исследования - параметры коэффициента съема грузовых поездов при ускоренном и скоростном движении пассажирских поездов Проведенные исследования параметров коэффициента съема грузовых поездов доказали, что в случае непакетного прокладывания пассажирских поездов его числовая характеристика зависит от соотношения скорости движения грузового и пассажирского поездов и станционных интервалов в случае обгонов. Можно сделать вывод о целесообразности применения полученных коэффициентов съема при расчетах пропускной способности железнодорожных направлений при ускоренном и скоростном движении пассажирских поездов. EN: The article investigates factors accelerated Shot freight trains and high-speed passenger trains, as well as by their numerical value that can be used in the calculation of the capacity of railway lines. The object of study was chosen process of crossing railway freight stream train directions when applying accelerated and high-speed passenger trains. The study examined parameters are the coefficient Shot freight trains and at an accelerated speed of passenger trains. The research parameters coefficient Shot freight trains have proved that when no batch laying passenger trains its numerical value depends on the characteristic speed of freight and passenger trains and station intervals when overtaking and conclude the feasibility of coefficients Shot in the calculation of the capacity of railway lines in accelerated and high-speed passenger trains. |
|
Date |
2015-08-31T08:45:47Z
2015-08-31T08:45:47Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2310-9645
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4072 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Академія митної служби України, Дніпропетровськ
|
|