Влияние температуры и величины горячей деформации на размер зерна аустенита при изготовлении железнодорожных колес
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Влияние температуры и величины горячей деформации на размер зерна аустенита при изготовлении железнодорожных колес
Вплив температури і величини гарячої деформації на розмір зерна аустеніту при виготовленні залізничних коліс Influence of Temperature and Value of Hot Deforma Tion on Size of Gra in a Ustenite at Making of Railway Wheels |
|
Creator |
Вакуленко, Игорь Алексеевич
Перков, Олег Н. Страдомски, З. Вакуленко, Ігор Олексійович Перков, Олег М. Vakulenko, Ihor O. Страдомскі, З. Stradomski, Z. |
|
Subject |
деформация
обод железнодорожное колесо структура аустенит деформація залізничне колесо аустеніт deformation КТМ rim railway wheel structure austenite |
|
Description |
Вакуленко И. О. Влияние температуры и величины горячей деформации на размер зерна аустенита при изготовлении железнодорожных колес: монография [Текст] / И. О. Вакуленко , О. Перков, З. Страдомски : Copyright by Wydawnictwo Wydzialu Inzynierii Produkeji I Technologii Materialow Politechniki Czestochowskiej. - Czestochowa : New technolоgies and achievements in metallurgy, material engineering and production engineering : Collective monograph ХVІ International Scientific Conference. – Czestochowa, 2015. – 265–268 c. Наводиться фрагмент тексту.
RU: Снижение температуры деформации металла от 1250 до 1150÷1100 °С будет увеличивать значение в центральных объемах обода железнодорожного колеса и будет способствовать равномерности структуры аустенита на его область. UK: Зниження температури деформації металу від 1250 до 1150 ÷ 1100 ° С буде збільшувати значення у центральних обсягах обода залізничного колеса і сприятиме рівномірності структури аустеніту на його область. EN: Decrease of temperature deformation metal from 1250 to 1150÷1100 °С will increase its value in the central volumes of rim railway wheel and will promote evenness of structure austenite on his section. Czestochowa University of Technology |
|
Date |
2015-09-04T09:02:32Z
2015-09-04T09:02:32Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4108
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
Czestochowa University of Technology
|
|