Запис Детальніше

Влияние температуры и величины горячей деформации на размер зерна аустенита при изготовлении железнодорожных колес

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Влияние температуры и величины горячей деформации на размер зерна аустенита при изготовлении железнодорожных колес
Вплив температури і величини гарячої деформації на розмір зерна аустеніту при виготовленні залізничних коліс
Influence of Temperature and Value of Hot Deforma Tion on Size of Gra in a Ustenite at Making of Railway Wheels
 
Creator Вакуленко, Игорь Алексеевич
Перков, Олег Н.
Страдомски, З.
Вакуленко, Ігор Олексійович
Перков, Олег М.
Vakulenko, Ihor O.
Страдомскі, З.
Stradomski, Z.
 
Subject деформация
обод
железнодорожное колесо
структура
аустенит
деформація
залізничне колесо
аустеніт
deformation
КТМ
rim
railway wheel
structure
austenite
 
Description Вакуленко И. О. Влияние температуры и величины горячей деформации на размер зерна аустенита при изготовлении железнодорожных колес: монография [Текст] / И. О. Вакуленко , О. Перков, З. Страдомски : Copyright by Wydawnictwo Wydzialu Inzynierii Produkeji I Technologii Materialow Politechniki Czestochowskiej. - Czestochowa : New technolоgies and achievements in metallurgy, material engineering and production engineering : Collective monograph ХVІ International Scientific Conference. – Czestochowa, 2015. – 265–268 c. Наводиться фрагмент тексту.
RU: Снижение температуры деформации металла от 1250 до 1150÷1100 °С будет увеличивать значение в центральных объемах обода железнодорожного колеса и будет способствовать равномерности структуры аустенита на его область.
UK: Зниження температури деформації металу від 1250 до 1150 ÷ 1100 ° С буде збільшувати значення у центральних обсягах обода залізничного колеса і сприятиме рівномірності структури аустеніту на його область.
EN: Decrease of temperature deformation metal from 1250 to 1150÷1100 °С will increase its value in the central volumes of rim railway wheel and will promote evenness of structure austenite on his section.
Czestochowa University of Technology
 
Date 2015-09-04T09:02:32Z
2015-09-04T09:02:32Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4108
 
Language ru_RU
 
Publisher Czestochowa University of Technology