Запис Детальніше

Аппроксимация магнитных характеристик тяговых двигателей электроподвижного состава

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аппроксимация магнитных характеристик тяговых двигателей электроподвижного состава
Апроксимація магнітних характеристик тягових двигунів електрорухомого складу
Approximation оf the Magnetic Characteristics of The Traction Motors of Electric Rolling Stock
 
Creator Афанасов, Андрей Михайлович
Афанасов, Андрій Михайлович
Afanasov, Andriy M.
 
Subject тяговый электродвигатель
магнитная характеристика
коэффициент насыщения
аппроксимация
электродвижущая сила
тяговий електродвигун
магнітна характеристика
коефіцієнт насичення
апроксимація
електрорушійна сила
КЕСЗ
traction motor
magnetic characteristics
saturation coefficient
approximation
electromotive force
 
Description Афанасов, А. М.
Аппроксимация магнитных характеристик тяговых двигателей электроподвижного состава / А. М. Афанасов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2012. — № 4. — С. 25-29.
RU: Проанализированы графические способы определения параметров A и B аппроксимирующей функции кривой намагничивания тяговых двигателей подвижного состава e = A ⋅ arctg (BI), обеспечивающих наиболее корректное аналитическое описание магнитных характеристик известных серий тяговых электромашин. Установлено, что наиболее рациональным для описания кривой намагничивания на заданном отрезке изменения тока возбуждения является графический способ определения параметров аппроксимации, основанный на прохождении реальной кривой намагничивания и искомой e(I) через некоторую точку S, которая лежит в заданном диапазоне токов. Критерием степени корректности аппроксимации было выбран минимум среднего квадратического отклонения.
Получена зависимость е. д. с. от коэффициента насыщения в часовом режиме. Данная зависимость позволяет определить коэффициенты аппроксимации A и B , используя только типовые параметры тяговой электромашины и значение коэффициента магнитного насыщения в часовом режиме. При этом наличия самой магнитной характеристики не требуется.
UK: Проаналізовано графічні способи визначення параметрів A i B апроксимуючої функції кривої намагнічування тягових двигунів рухомого складу e = A ⋅ arctg (BI), що забезпечують найбільш коректний аналітичний опис магнітних характеристик відомих серій тягових електромашин. Встановлено, що найбільш раціональним для опису кривої намагнічування на заданому відрізку зміни струму збудження є графічний спосіб визначення параметрів апроксимації, заснований на проходженні реальної кривої намагнічування і тої e (I) , яку необхідно знайти, через деяку точку S, яка лежить в заданому діапазоні струмів. Критерієм ступеню коректності апроксимації було обрано мінімум середнього квадратичного відхилення.
Отримана залежність е. р. с. від коефіцієнта насичення e Aч (К нч) в годинному режимі. Дана залежність дозволяє визначити коефіцієнти апроксимації A i B , використовуючи тільки типові параметри тягової електромашини і значення коефіцієнта магнітного насичення в годинному режимі. При цьому наявності самої магнітної характеристики не потрібна.
EN: The graphical methods were analyzed to determine the parameters A and B of the approximating function and the magnetization curve of traction motors of rolling stock e = A ⋅ arctg (BI) , ensuring the most correct analytical description of the magnetic characteristics of the well-known series of traction electric machines. To describe the magnetization curve at a given interval of current changes It was found that the most rational method is a graphical meth-od for determining the parameters of the approximation based on the passage of real magnetization curve and the desired lines e(I) through a point S, which lies within a predetermined range of currents. The criterion for the correctness of approximation was chosen minimum standard deviation.
The dependence of electromotive force from the saturation coefficient was obtained in the time mode. This dependence is allowed to determine the coefficients of approximation A and B using only the typical parameters of the traction electric machines and the coefficient of magnetic saturation in the time mode. Thus the presence of the magnetic characteristics is not required.
 
Date 2015-09-10T06:40:15Z
2015-09-10T06:40:15Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4146
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЖТ