Запис Детальніше

Разработка модели числовой кодовой автоблокировки в виде функционального графа

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Разработка модели числовой кодовой автоблокировки в виде функционального графа
Розробка моделі числового кодового автоблокування в вигляді функціонального графа
Development Model of Numeric Code Automatic Block System in The form of The Functional Graph
 
Creator Безнарытный, Артем Михайлович
Безнаритний, Артем Михайлович
Beznarytnyy, Artem M.
 
Subject числовая кодовая автоблокировка
диагностика
граф-модель
объект диагностирования
параметры процесса функционирования
числове кодове автоблокування
діагностування
об’єкт діагностування
параметри процесу функціонування
КАТЗ
automatic block system of numeric codes
diagnosis
graph model
the object of diagnosing
process parameters of functioning
 
Description Безнарытный, А. М. Разработка модели числовой кодовой автоблокировки в виде функционального графа / А. М. Безнаритний // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2012. —№ 4. — С. 63-69.
RU: Система числовой кодовой автоблокировки по сей день является основной системой интервального регулирования движения поездов на перегонах. Особенности децентрализованного размещения аппаратуры и планово-профилактической методики технического обслуживания приводят к значительному количеству отказов в данной системе, что негативно сказывается на выполнении графика движения поездов, а как следствие и на экономические показатели эксплуатационной работы железной дороги. Данные факты приводят к необходимости разработки систем диагностирования и удаленного мониторинга систем автоблокировки, разработка которых требует построения модели системы в удобной для дальнейшего использования форме. Для выполнения этой задачи автором проанализированы характерные отказы устройств автоблокировки, а также виды диагностических моделей, что позволило описать систему числовой кодовой автоблокировки в виде функциональной граф-модели. Предложенная граф-модель может быть использована для дальнейшего построения системы технической диагностики устройств автоблокировки.
UK: Система числового кодового автоблокування до теперішнього часу є основною системою інтервального регулювання руху поїздів на перегонах. Особливості децентралізованого розміщення апаратури та планово-профілактичної методики технічного обслуговування призводять до значної кількості відмов в даній системі, що негативним чином відображається на виконанні графіка руху поїздів, а як наслідок і на економічних показниках експлуатаційної роботи залізниці. Наведені факти приводять до необхідності розробки систем діагностуванні і віддаленого моніторингу систем автоблокування, розробка яких потребує побудови моделі системи в зручній для подальшого використання формі. Для виконання цього завдання автором проаналізовані характерні відмови пристроїв автоблокування, а також види діагностичних моделей, що дозволило провести опис системи числового кодового автоблокування в вигляді функціональної граф-моделі. Запропонована граф-модель може бути використана для подальшої побудови системи технічного діагностування пристроїв автоблокування.
EN: Today the automatic block system of numeric code is the primary of interval traffic control on stages. Features of decentralized placement of equipment and planned preventive methods of maintenance lead to a significant number of failures in the system, which affects on the execution of train schedule adversely and as a result on the economic performance of the operating of the railway. These facts lead to the need of development of diagnosing systems and remote monitoring of automatic blocking system, which is required the development of system model in a convenient form for later using. To complete of this task the typical of failures of automatic block system and the types of diagnostic models are analyzed by author, that is allowed us to describe the system of automatic blocking in the form of function graph-model. Proposed graph-model can be used for further construction of the system of technical diagnostics of automatic block system devices.
 
Date 2015-09-11T08:31:19Z
2015-09-11T08:31:19Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4157
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЖТ