Применение оптоволоконных линий и систем на железных дорогах Украины
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Применение оптоволоконных линий и систем на железных дорогах Украины
Застосування оптоволоконних ліній та систем на залізницях України The Use of Fiber-Optic Lines and Systems for the Railways of Ukraine |
|
Creator |
Бут, Александр Сергеевич
Сердюк, Татьяна Николаевна Бут, Олександр Сергійович Сердюк, Тетяна Миколаївна But, Oleksandr S. Serdiuk, Tetiana M. |
|
Contributor |
Serdyuk, Tatyana N.
|
|
Subject |
волоконно-оптический кабель
длина волны одномодовый многомодовый телекоммуникация волоконно-оптичний кабель довжина хвилі одномодовий багатомодовий телекомунікація КАТЗ fiber-optical cable telecommunication wavelength singlemode multimode telecommunication |
|
Description |
Бут, А. С. Применение оптоволоконных линий и систем на железных дорогах / А. С. Бут, Т. М. Сердюк // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2013. — № 5. — С. 24—36.
RU: Целью статьи является анализ существующих видов оптоволоконных линий, оценка достоинств и недостатков, возникающих при их обслуживании, и определение направления в модернизации линий связи железных дорог Украины. Выполнен анализ существующих волоконно-оптических линий и кабелей, применяемых в качестве линий связи на железных дорогах Украины, в частности на ДП «Приднепровская железная дорога». Как показал опыт внедрения и эксплуатации волоконно-оптических линий на Приднепровской железной дороге, главным достоинством данных типов кабелей является то, что в конструкции кабеля нет металлических элементов, на которых может быть наведено опасное или мешающее напряжение. Также к достоинтствам опто-волоконных кабелей следует отнести широкую полосу пропускания, малое затухание светового сигнала в волокне, низкий уровень шумов, высокую помехозащищенность, малый вес и объем, гальваническую развязку элементов сети, высокую защищенность от несанкционированного доступа, взрыво- и пожаробезопасность. Несмотря на недостатки (сложность и высокая стоимость изготовления и обслуживания) соотношение цена / пропускная способность для волоконно-оптических линий лучше, чем для других систем. Выполнен расчет параметров одно- и многомодового волоконно-оптических кабелей. Стоимость одномодовых линий является более низкой, чем многомодовых. Пропускная способность одномодового кабеля во много раз выше, чем многомодового. Для одномодового световода нормированная частота должна быть менее 2,405. Передача сигналов одномодового кабеля организуется на гибридной волне НЕ11. Показатели преломления сердечника и оболочки (1n и 2n) должны отличаться незначительно. UK: Метою роботи є аналіз існуючих видів оптоволоконних ліній, оцінка переваг та недоліків, що виникають при їх обслуговуванні, та визначення напрямку при модернізації ліній зв'язку залізниць України. Виконано аналіз існуючих волоконно-оптичних ліній і кабелів, що застосовуються в якості ліній зв'язку на залізницях України, зокрема на ДП «Придніпровська залізниця». Як показав досвід впровадження та експлуатації волоконно-оптичних ліній на Придні-провській залізниці, головною перевагою даних типів кабелів є те, що в конструкції кабелю немає металевих елементів, на яких може бути наведено небезпечне або заважає напругу. Також до переваг щодо використання волоконно-оптичних кабелів слід віднести широку смугу пропускання, мале загасання світлового сигналу у волокні, низький рівень шумів, високу завадозахищеність, малу вагу і об'єм, гальванічну розв'язку елементів мережі, високу захищеність від несанкціонованого доступу, вибухо- та пожежобезпечність. Незважаючи на недоліки (складність і висока вартість виготовлення і обслуговування), співвідношення ціна / пропускна здатність для волоконно-оптичних ліній краща, ніж для інших систем. Виконано розрахунок параметрів одно- і многомодового волоконно-оптичних кабелів. Вартість одномодових ліній є нижчою, ніж багатомодових. Пропускна здатність одномо-дового кабелю у багато разів вище, ніж многомодового. Для одномодового світловоду но-рмована частота повинна бути менше 2,405. Передача сигналів організовується на гібридній хвилі НЕ11. Показники заломлення сердечника і оболонки (1n і 2n) повинні відрізнятися незначно. EN: The aim of paper is an analysis of the existing types of fiber-optical lines, an evaluation of the advantages and disadvantages arising at the maintenance of its and determination of the direction in the modernization of Railway lines in Ukraine.The aim of paper is an analysis of the existing types of fiber-optical lines, an evaluation of the advantages and disadvantages arising at the maintenance of its and determination of the direction in the modernization of Railway lines in Ukraine.The analysis of existing fiber-optic lines and cables used as communication lines on the railways of Ukraine, is done in particular on the state corporation "Pridneprovsky Railway." There is no metal elements, in which dangerous or interfering voltage may be induced, as the experience of the implementation and operation of fiber-optic lines in the Pridneprovsky Railway. This is the main advantage of given types of cables. Also to the advantages of fiber-optic cables should include a wide bandwidth, low attenuation of the light signal in the fiber, low noise, high noise immunity, low weight and volume, galvanic isolation of network elements, high protection from the unauthorized access, explosion and fire safety. Despite the disadvantages (complexity and high cost of manufacturing and service) price / bandwidth for fiber-optic lines is better than for other systems. The calculation of the parameters of single and multimode fiber-optic cables is carried out. Singlemode transmission cost is lower than multimode. The capacity of a single mode cable is higher than multimode in many times. The normalized frequency should be less than 2,405 for single-mode fiber. The transmission of signals of single mode cables organized on hybrid wave NE11. The refractive indexes of the core and shell (1n and 2n) must differ slightly. |
|
Date |
2015-09-17T11:37:23Z
2015-09-17T11:37:23Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4179
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна
|
|