Запис Детальніше

Акустичний контроль електромагнітних приладів забезпечення безпеки руху залізничного транспорту

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Акустичний контроль електромагнітних приладів забезпечення безпеки руху залізничного транспорту
Акустический контроль электромагнитных приборов обеспечения безопасности движения железнодорожного транспорта
Acoustic Control Electromagnetic Devices Ensure Safety of Railway Transport
 
Creator Бондаренко, Борис Маврович
 
Contributor Bondarenko, Boris M.
 
Subject електромагнітне реле
діагностування реле
підвищення безпеки руху залізничного транспорту
КАТЗ
электромагнитное реле
диагностика реле
повышение безопасности движения железнодорожного транспорта
electromagnetic relay
relay diagnostics
increase of railway traffic safety
 
Description Бондаренко, Б. М. Акустичний контроль електромагнітних приладів забезпечення безпеки руху залізничного транспорту / Б. М. Бондаренко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2013. — № 5. — С. 38-45.
UK: Акустичний контроль електромагнітної апаратури є достатньо надійним способом діагностування електромагнітних реле систем залізничної автоматики. Акустичні діаграми роботи реле доповнюють інформацію, отриману під час вимірювання струму і фізичного зазору працюючого реле і використовуються для визначення характеру несправності реле.
RU: Акустический контроль электромагнитной аппаратуры является достаточно надежным способом диагностики электромагнитных реле систем железнодорожной автоматики. Акустические диаграммы работы реле дополняют информацию, полученную во время измерения тока и физического зазора работающего реле и используются для определения характера неисправности реле.
EN: Electromagnetic acoustic control equipment is sufficiently reliable diagnostic tool for elec-tromagnetic relays railway automation systems. Acoustic diagram of relays supplement the in-formation obtained during the measurement of current and physical clearances running relays and used to determine the nature of the fault relays.
 
Date 2015-09-18T06:12:10Z
2015-09-18T06:12:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4181
 
Language uk_Ua
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна