Запис Детальніше

Дослідження напруги відпускання аварійних реле

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження напруги відпускання аварійних реле
Исследование напряжения отпускания аварийных реле
Research of Switching of Voltage of Alarm Relay
 
Creator Куриленко, Олена Яківна
Куриленко, Елена Яковлевна
Kurylenko, Olena Ya
 
Subject реле
напруга відпускання
інтервал
допуск
КВМ
напряжение отпускания
интервал
relay
voltage of the unhooking
interval
tolerance
 
Description Куриленко, О. Я. Дослідження напруги відпускання аварійних реле [Текст] / О. Я. Куриленко // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті : науковий - технічний журнал. – Дніпропетропетровськ, 2013. – № 5. – С. 52–55.
UK: Наведені методика та результати експериментального дослідження напруги відпускання аварійних реле залізничної автоматики. Автором було досліджено понад двадцять типів аварійних реле, які використовуються на залізницях України.
Виходячи з представлених даних, зроблено висновок, що у подальшому можливо проводити обробку результатів дослідження часу відпускання якорю реле базуючись на середніх значеннях напруги відпускання по кожному типу реле.
RU: Представлены методика и результаты экспериментального исследования напряжения отпускания аварийных реле железнодорожной автоматики. Автором было исследовано более двадцати типов аварийных реле, используемых на железных дорогах Украины.
Исходя из представленных данных, сделан вывод, что в дальнейшем можно проводить обработку результатов исследования времени отпускания якоря реле основываясь на средних значениях напряжения отпускания по каждому типу реле.
EN: Presented methods and results of the experimental investigation of switching of voltage of alarm relay of railway automation. The author has studied more than twenty types of alarm re-lays used on the railways of Ukraine.
Proceeding from the presented data, it was concluded that further we can be carried out the study of results of switching off relay’s anchor time based on the average values of switching off voltage for each type of relay.
 
Date 2015-09-18T08:19:04Z
2015-09-18T08:19:04Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4184
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна