Запис Детальніше

Модели режимов диагностирования тягового подвижного состава с заменой комплектующих изделий

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модели режимов диагностирования тягового подвижного состава с заменой комплектующих изделий
Моделі режимів діагностування тягового рухомого складу із заміною комплектуючих виробів
Model of Dagnostics Modes of Traction Rolling Stock With Replacement Components
 
Creator Капица, Михаил Иванович
Лагута, Василий Васильевич
Капіца, Михайло Іванович
Лагута, Василь Васильович
Kapitsa, Mykhaylo I.
Lahuta, Vasyl V.
 
Subject система содержания
методы определения межремонтных периодов
математическая модель планово-предупредительных ремонтов
система утримання
методи визначення міжремонтних періодів
математична модель планово-попереджувальних ремонтів
КЛ
КАТЗ
maintenance system
methods for determining the inter-repair periods
the mathematical model of preventive maintenance
 
Description Капица, М. И. Модели режимов диагностирования тягового подвижного состава с заменой комплектующих изделий / М. И. Капица, В. В. Лагута // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2013. — № 5. — С. 56–62.
RU: В статье предложен подход к выбору рациональной системы содержания локомотивов в основу которого положен выбор межремонтных периодов на основе минимизации удельных затрат на единицу наработки (или пробега локомотивов). Оценено влияние си-стемы планово-предупредительных ремонтов на затраты средств и надежность, а также приведена методика моделирования технологии ремонта локомотива.
UK: У статті запропоновано підхід до вибору раціональної системи утримання локомотивів, в основу якого покладено вибір міжремонтних періодів на основі мінімізації питомих ви-трат на одиницю напрацювання (або пробігу локомотивів). Оцінено вплив системи плано-во-попереджувальних ремонтів на витрати коштів і надійність, а також наведено методику моделювання технології ремонту локомотива.
EN: In the article an approach to the choice of a rational locomotives maintenance system which is based on the choice of the inter-repair periods on the basis of specific costs minimization per unit of operating time (or mileage locomotives) has been proposed. The effect of the preventive maintenance system on the cost and reliability, as well as the modelling methods of repair tech-nology locomotive has been estimated.
 
Date 2015-09-18T10:42:08Z
2015-09-18T10:42:08Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4186
 
Language ru_RU
 
Publisher Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна