Автоматизация измерений железнодорожного пути
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Автоматизация измерений железнодорожного пути
Автоматизація вимірювань залізничної колії Automation Measurement of Railway Track |
|
Creator |
Бондаренко, Борис Маврович
Лагута, Василий Васильевич Bondarenko, Boris M. Лагута, Василь Васильович |
|
Contributor |
Lahuta, Vasyl V.
|
|
Subject |
параметры железнодорожного пути
датчик угловой скорости лазерный гироскоп параметри залізничної колії датчик кутової швидкості лазерний гіроскоп КАТЗ parameters of railway track the angular velocity sensor a laser gyro |
|
Description |
Бондаренко, Б. М. Автоматизация измерений железнодорожного пути / Б. М. Бондаренко, В. В. Лагута // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. — 2014. — №7. — С. 87-91.
RU: Целью работы является разработка автоматизированной системы измерения кривизны железнодорожного пути с высокой степенью точности на основе современных технических средств регистрации информации. Предлагаемая автоматизированная система измерения кривизны железнодорожного пути на основе гироскопа, создается, в том числе с применением современных лазерных гироскопов. Предлагается использовать кольцевой лазерный гироскоп (КЛГ), так называемый квантовый гироскоп, созданный на основе лазера с кольцевым резонатором, в котором по замкнутому оптическому контуру одновременно распространяются встречные электромагнитные волны. К достоинствам лазерных гироскопов следует отнести, прежде всего, отсутствие вращающегося ротора и подшипников, создающих силу трения, а также высокую точность измерения. Измерения этого гироскопа позволяет с необходимой точностью описать натурную кривую железнодорожного пути. Предполагается использование данной системы для линий со скоростью движения поездов до 160…200 км/ч. Использование данной системы обеспечит более высокую точность измерений параметров железнодорожного пути, по сравнению с существующими традиционными методами. Систему можно установить и на ручной тележке, и на дрезине. При применении автоматизированной системы измерения кривизны железнодорожного пути на основе гироскопа совместно с GPS возможно использование её в вагоне и даже на локомотиве. UK: Метою роботи є розробка автоматизованої системи вимірювання кривизни залізничної колії з високим ступенем точності на основі сучасних технічних засобів реєстрації інформації. Пропонована автоматизована система вимірювання кривизни залізничної колії на основі гіроскопа будується, зокрема із застосуванням сучасних лазерних гіроскопів. Пропонується використовувати кільцевий лазерний гіроскоп (КЛГ), так званий квантовий гіроскоп, створений на основі лазера з кільцевим резонатором, в якому по оптичному контуру одночасно розповсюджуються стрічні електромагнітні хвилі. До достоїнств лазерних гіро-скопів слід віднести перш за все відсутність ротора, що обертається, і підшипників, що створюють силу тертя, а також високу точність вимірювання. Виміри цього гіроскопа до-зволяють з необхідною точністю описати натурну криву залізничної колії. Передбачається використання даної системи для ліній зі швидкістю руху поїздів до 160…200 км/год. Використання даної системи забезпечить більш високу точність вимірювань параметрів залізничної колії, в порівнянні з існуючими традиційними методами. Систему можна встановити і на ручному візку, і на дрезині. При застосуванні автоматизованої системи вимірювання кривизни залізничної колії на основі гіроскопа спільно з GPS можливе використання її у вагоні і навіть на локомотиві. EN: The aim of work is to develop an automated system for measuring the curvature of the railway track with high accuracy on the basis of modern technical means of recording information. Offered automated system of measuring of curvature of railway way on the basis of gyroscope, including with the use of modern laser gyroscopes. It is suggested to use a circular laser gyroscope (СLG), so-called quantum gyroscope created on the basis of laser with a circular res-onator, in which on the reserved optical contour electromagnetic headseas spread simultaneouly. To dignities of laser gyroscopes it is necessary to deliver absence of the revolved rotor and bearings creating force of friction foremost, and also high exactness of measuring. This is al-lowed to describe the measurement of the gyroscope of the fullscale curve railway with the required accuracy. It is proposed to use this system for lines with a speed of trains to 160...200 km/h. This system will provide greater accuracy of measurement parameters of railway track compared to existing conventional methods. The system can be installed and on a hand truck, and a rail car. If using an automated system for measuring the curvature of the railway track on the basis of gyroscope with GPS you can apply it on the car and even on the locomotive. |
|
Date |
2015-09-24T07:00:27Z
2015-09-24T07:00:27Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4202
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна
|
|