Запис Детальніше

Роль та значення гуманітарних дисциплін у формуванні світогляду студентів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль та значення гуманітарних дисциплін у формуванні світогляду студентів
Роль и значение гуманитарных дисциплин в формировании мировоззрения студентов
The Role and Significance of Humanities in The Student Outlook Development
 
Creator Вознюк, Оксана Миколаївна
Поцелуйко, Андрій Богданович
Вознюк, Оксана Николаевна
Поцелуйко, Андрей Богданович
Vozniuk, Oksana M.
Voznyuk, Oksana M.
Potseluiko, Andriy B.
 
Subject наукова парадигма
традиційна дидактична модель
навчальний процес
теоретично-рефлексійний аналіз
КГП (Л.Ф.)
научная парадигма
традиционная дидактическая модель
учебный процесс
теоретически рефлексионные анализ
scientific paradigm
traditional didactic model
educational process
theoretical and reflective analysis
 
Description Вознюк, О. М. Роль та значення гуманітарних дисциплін у формуванні світогляду студентів [Текст] / О. М. Вознюк, А. Б. Поцелуйко // Вісник Львівського університету. Сер. Педагогічна. — Львів, 2009. — Ч.1., №. 25. — С. 288—295.
UK: Досліджено новітні тенденції розвитку освіти в процесі світових інтеграційних процесів. Проаналізовано роль педагога у формуванні світогляду та громадянської позиції студентства.
RU: Исследованы новейшие тенденции развития образования в процессе мировых интеграционных процессов. Проанализирована роль педагога в формировании мировоззрения и гражданской позиции студенчества.
EN: The article is devoted to exploring new tendencies of education development in the context of modern integration processes. The role of a pedagogue in developing student’s outlook and citizenship attitudes is explored.
Львівська філія Дніпропетровського національного університету
залізничного транспорту імені акад.В. Лазаряна
 
Date 2015-10-06T08:38:17Z
2015-10-06T08:38:17Z
2008
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4235
 
Language uk
 
Publisher Львівський університет