Запис Детальніше

Підвищення ефективності перевезень вантажів у залізнично-водному сполученні за рахунок розвитку приватних припортових станцій

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення ефективності перевезень вантажів у
залізнично-водному сполученні за рахунок розвитку приватних припортових станцій
Повышение эффективности перевозок грузов в
железнодорожно-водном сообщении за счет развития частных припортовых станций
Increase of Efficiency of Railway-Marine Goods Transportation Through the Development of Private Port Stations
 
Creator Верлан, Анатолій Іванович
Верлан, Анатолий Иванович
Verlan, Anatoliy I.
 
Subject залізнична станція
залізнично-водне сполучення
імітаційне моделювання
маршрутизація перевезень
залізничний тариф
железнодорожная станция
железнодорожно-водное сообщение
имитационное моделирование
маршрутизация перевозок
железнодорожный тариф
railway station
railway-marine transportation
simulation model
unit train
railway tariff
 
Description Верлан, А. І.
Підвищення ефективності перевезень вантажів у залізнично-водному сполученні за рахунок розвитку приватних припортових станцій : автореферат дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук : 05.22.20 / А. І. Верлан ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2015. — 21 с. УДК 656.212. Захист — 22 жовтня 2015 р.
UK: Дисертаційна робота містить отримані автором результати, які в сукупності вирішують науково-практичне завдання підвищення ефективності взаємодії залізничного та водного транспорту за рахунок експлуатації приватних припортових станцій.
В ході досліджень розвитку транспортної системи України встановлена невідповідність технічного забезпечення припортових станцій перевантажувальним спроможностям портів. Проблему пропонується вирішувати за рахунок розвитку приватних припортових станцій. Запропоновано удосконалений метод оцінки розрахункових обсягів роботи залізничних станцій, що ґрунтується на методах аналізу часових рядів та математичного моделювання. Запропоновано метод оцінки ефективності роботи станції по окремим вантажопотокам. Розроблена графоаналітична модель для оцінки техніко-експлуатаційних характеристик залізничних станцій та модель руху вагонів у кільцевому маршруті. Встановлено, що маршрутизація перевезень масових вантажів та організація руху поїздів з ними за розкладом дозволяє зменшити логістичні витрати. Показано, що впровадження удосконалених технологій перевезень призводить до збільшення витрат припортових станцій. Запропоновані удосконалені методи тарифікації залізничних перевезень, що створюють стимули у розвиток приватної припортової інфраструктури.
RU: Диссертационная работа содержит полученные автором результаты, которые в совокупности решают
научно-практическую задачу повышения эффективности взаимодействия железнодорожного и водного транспорта за счет эксплуатации частных припортовых станций. В ходе исследований развития транспортной системы Украины установлено несоответствие технического обеспечения припортовых станций перегрузочным способностям морских портов. Проблему предлагается решать за счет развития частных припортовых станций. Предложен усовершенствованный метод оценки рассчетных объемов работы железнодорожных станций, основанный на методах анализа временных рядов и математического моделирования. Предложен метод оценки эффективности работы станции по отдельным грузопотокам. Разработана графоаналитическая модель для оценки
технико-эксплуатационных характеристик железнодорожных станций и модель движения вагонов в кольцевом маршруте. Установлено, что маршрутизация перевозок массовых грузов и организация движения поездов с ними по расписанию позволяет уменьшить логистические затраты. Показано, что внедрение усовершенствованных технологий перевозок приводит к увеличению расходов припортовых станций. Предложенные усовершенствованные методы тарификации железнодорожных перевозок, создают стимулы в развитие частной припортовой инфраструктуры.
EN: The dissertation contains the results obtained by the author, which together solve scientific and practical task of improving the efficiency of interaction between railway and marine through the operation of private port stations.
During research of Ukrainian transport system the discrepancy between port trans-shipment capacity and port stations capacity was detected. Proposed to solve the problem through the development of private port stations. An improved method for estimating the calculated volume of work of railway stations, that based on the methods of time series analysis and mathematical modeling was proposed. The method of estimation of the efficiency of station's operation on individual cargo flows was proposed.
Semigraphical model of railway stations operation for technical and operational evaluation of their technology and model of car moving in circular route were developed. It was showed that the using of unit train and organization trains moving by schedule al-low to reduce logistics costs. It was showed that introduction of advanced technology of transportation causes of increasing costs of port station. Improved structure of railway tariff that creating incentives for the development of private port infrastructure was worked out.
 
Date 2015-10-15T10:53:43Z
2015-10-15T10:53:43Z
2015-09-21
 
Type Thesis
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4261
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна