Запис Детальніше

Теоретичні аспекти взаємодії залізничного транспорту та регіонального суб’єкта

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти взаємодії залізничного транспорту та регіонального суб’єкта
Теоретические аспекты взаимодействия железнодорожного транспорта и регионального субъекта
Theoretical Aspects of Interaction Between Rail Transport and Regional Actors
 
Creator Задоя, В’ячеслав Олександрович
Задоя, Вячеслав Александрович
Zadoya, Vyacheslav O.
 
Subject пасажирські перевезення
регіональна політика
компенсація
субвенція
дорожній центр
КЕМ
пассажирские перевозки
региональная политика
компенсация
субвенция
дорожный центр
passenger transportation
regional policy
compensation
subsidy
Road Center
 
Description Задоя, В. О. Теоретичні аспекти взаємодії залізничного транспорту та регіонального суб’єкта / В. О. Задоя // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. праць Дніпропетр. нац. ун-ту ім. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2015. — Вип. 9. — С. 71—76.
UK: Мета. Робота присвячена розробці методичного підходу щодо підвищення ефективності регіональних пасажирських перевезень за рахунок удосконалення взаємодії з регіональними суб’єктами. Методика. Для вирішення задач такого класу в роботі запропоновано застосувати системний підхід, методи раціонального вирішення проблем та стратегічне планування за певним сценарієм. Результати. У роботі наведено методичний підхід, який розглядає проблему розвитку регіональних пасажирських перевезень з урахуванням оптимізації взаємодії з регіонами за трьома напрямками. Наукова новизна. Запропоновано удосконалений методичний підхід щодо вибору оптимальної стратегії економічного управління пасажирськими перевезеннями, що базуються на системотехнічному підході до опису ринку транспортних послуг з перевезення пасажирів у зоні відповідальності компанії. Практична значимість. Використання наведеного підходу дозволить регіо-нальним державним адміністраціям приймати науково обґрунтовані рішення щодо розвитку пасажирського транспорту в регіоні на перспективу.
RU: Цель. Работа посвящена разработке методического подхода к повышению эффективности региональных пассажирских перевозок за счет совершенствования взаимодействия с региональными субъектами. Методика. Для решения задач такого класса в работе предложено применить системный подход, методы рационального решения проблем и стратегическое планирование по определенному сценарию. Результаты. В работе приведен методический подход, который рассматривает проблему развития региональных пассажирских перевозок с учетом оптимизации взаимодействия с регионами по трем направлениям. Научная новизна. Предложен усовершенствованный методический подход к выбору оптимальной стратегии экономического управления пассажирскими перевозками, основанный на системотехническом подходе к описанию рынка транспортных услуг по перевозке пассажиров в зоне ответственности компании. Практическая значимость. Использование приведенного подхода позволит региональным государственным администрациям принимать научно обоснованные решения по развитию пассажирского транспорта в регионе на перспективу.
EN: Purpose. The work is dedicated to the development of a methodological approach to improve the efficiency of regional passenger transport by improving interaction with regional actors. Methods. To solve the problems of this class in the work proposed to apply a systematic approach, methods of rational problem solving and strategic planning for a particular scenario. Results. In the work we are given a methodical approach that considers the problem of regional passenger transport with a view to optimizing the interaction with the regions in three directions. Scientific novelty. An improved methodological approach to the selection of the optimal strategy for economic passenger management, based on a system-technical approach to the description of the market of transport services for passengers in the zone of responsibility of the company. The practical significance. Using the above approach enables regional state administrations to make science-based decisions on the development of passenger transport in the region in the future.
 
Date 2015-10-22T06:53:11Z
2015-10-22T06:53:11Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4283
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна