Запис Детальніше

Концептуальні підходи до управління пропускною спроможністю залізничної інфраструктури в умовах конкуренції на ринку перевезень

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи до управління пропускною спроможністю залізничної інфраструктури в умовах конкуренції на ринку перевезень
Концептуальные подходы к управлению пропускной способностью железнодорожной инфраструктуры в условиях конкуренции на рынке перевозок
Conceptual Approashes to the Management of Railway Infrastructute Capacity in the Competitive Transport Market
 
Creator Кассір, Віта Володимирівна
Чагур, О. В.
Кассир, Вита Владимировна
Kassir, Vita V.
 
Subject пропускна спроможність
залізнична інфраструктура
графік руху поїздів
залізниця
дільниця
КОАІВ
пропускная способность
железнодорожная инфраструктура
график движения поездов
железная дорога
участок
bandwidth
rail infrastructure
train schedule
railway
station
 
Description Кассір, В. В. Концептуальні підходи до управління пропускною спроможністю залізничної інфраструктури в умовах конкуренції на ринку перевезень / В. В. Кассір, О. В. Чагур // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. праць Дніпропетр. нац. ун-ту ім. В. Лазаряна. – Дніпропетровськ, 2015. – Вип. 9. - С. 124-128.
UK: Мета. Робота присвячена розгляду задач переходу до формування залізничної інтелектуальної транспортної системи, що дозволить надати учасникам ринку перевезень більшу інформативність та безпеку та забезпечить вищий рівень взаємодії між учасниками перевізного процесу. Методика. У роботі запропоновано статистично оцінити експлуатаційну надійність роботи дільниці за допомогою застосування методу імітаційного моделювання роботи дільниці за різними варіантами відмов. Результати. У роботі сформований підхід щодо визначення максимальної кількості поїздів на дільниці за умови прийнятного рівня експлуатаційної надійності системи перевезень. Наукова новизна. Беручи до уваги, що при визначенні пропускної спроможності по суті враховується лише технічна надійність, тобто збої в роботі дільниці з причин несправностей постійних технічних пристроїв інфраструктури та рухомого складу, запропоновано вдосконалити методику обліку експлуатаційної надійності, яка дозволить врахувати збої, пов’язані з організаційно-технологічними причинами. Практична значимість. Автоматична ідентифікація поїздів на дільницях для можливості створення поїзної моделі залізничного транспорту дозволить вести облік та аналіз використання пропускної спроможності залізничної інфраструктури; автоматизація розробки графіка руху поїздів та розрахунку пропускної спроможності й створення інтегрованої технології управління пропускною спроможністю полігону мережі в умовах єдиного сітьового середовища графіків руху поїздів надасть можливість в інтерактивному режимі корегувати розклади руху поїздів відповідно до заявок перевізників та узгоджувати рух поїздів на мережі в цілому.
RU: Цель. Работа посвящена рассмотрению задач перехода к формированию железнодорожной интеллектуальной транспортной системы, которая позволит дать участникам ринка перевозок большую информативность и безопасность, обеспечить более высокий уровень взаимодействия между участниками перевозочного процесса. Методика. В работе предлагается статистически оценить эксплуатационную надежность работы железнодорожного участка с помощью использования метода иммитационного моделирования по раз-ным вариантам отказов. Результаты. В работе сформирован подход по определению максимального количества поездов на участке при условии принятого уровня эксплуатационной надежности системы пере-возок. Научная новизна. Принимая во внимание, что при определении пропускной способности по сути учитывается только техническая надежность, то есть сбои в работе участка по причинам неисправностей постоянных технических устройств инфраструктуры и подвижного состава, рекомендуется усовершенствовать методику учета эксплуатационной надежности, которая позволит учитывать сбои, связанные с организационно-технологическими причинами. Практическая значимость. Автоматическая идентификация пое-здов на участках для возможности создания поездной модели железнодорожного транспорта позволит вести учет и анализ использования пропускной способности железнодорожной инфраструктуры; автоматизация разработки графика движения поездов и расчета пропускной способности и создания интегрированной технологии управления пропускной способностью полигона сети в условиях единой сетевой среды, графиков движения поездов позволит в интерактивном режиме корректировать расписания движения поездов в соответствии с заявками перевозчиков и согласовывать движение поездов по сети в целом.
EN: Purpose. The work deals with the problems of transition to the intellectual formation of the railway transport system that will give market participants more informative and traffic safety, a higher level of interaction between participants of the transportation process. Methods. The paper presents statistically evaluate the operational reliability of the station by means of the method of simulation work stations in different versions failures. Results. The work formed the approach to determine the maximum number of trains on station provided an acceptable level of operational reliability of the transportation system. Scientific novelty. Taking into account that in determining the capacity essentially counted only technical reliability that failures in the district of the causes of malfunctions constant technical equipment infrastructure and rolling stock is proposed to improve the operational reliability of accounting methodology that will take into account failures related to organizational technological reasons. The practical significance. Automatic Identification of trains at stations for the possibility of establishing a model train railway transport will keep records and analysis of the use of railway infrastructure capacity; automation development schedule of trains and calculate bandwidth and an integrated technology management capacity of the landfill network in terms of network environment charting single train will interactively adjust train schedules carriers according to applications and coordinate the movement of trains on the network as a whole.
 
Date 2015-10-22T11:03:19Z
2015-10-22T11:03:19Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4285
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна