Запис Детальніше

Діагностування вугільних струмознімальних вставок в експлуатації

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностування вугільних струмознімальних вставок в експлуатації
Диагностирование угольных токосъемных вставок в условиях эксплуатации
Diagnostic of Current Collector Elements in Exploitation
 
Creator Большаков, Ю. Л.
Антонов, Андрій Владиславович
Bolshakov, Yu. L.
Antonov, Andrii V.
Антонов, Андрей Владиславович
 
Subject струмознімальні елементи
вставки
графіт
зносостійкість
ресурс
технічне діагностування
полоз струмоприймач
КЕПЗ
токосъемные элементы
графит
износостойкость
техническое диагностирование
токоприемник
current collector elements
inserts
graphite
wear resistance
resources
technical diagnostics
pantograph
 
Description Большаков, Ю. Л.
Діагностування вугільних струмознімальних вставок в експлуатації / Ю. Л. Большаков, А. В. Антонов // Електрифікація транспорту. — 2015. — № 9. — С. 15—23.
UK: Метою статті є визначення основних залежностей між діагностичними та структурними параметрами вугільних струмознімальних елементів струмоприймачів електрорухомого складу, а також розробка та обґрунтування можливості застосування неруйнуючих методів діагностування вугільних струмознімальних вставок електрорухомого складу.
Методика статті ґрунтується на використанні положень теорії діагностики, статистики, положень теорії
надійності технічних систем та електромеханічних процесів.
В роботі досліджена проблема взаємодії контактної підвіски зі струмоприймачем електрорухомого складу залізниць, розглянуті існуючі методи неруйнуючого контролю, виділені їх переваги та недоліки, визначені найбільш ефективні та відповідні поставленій задачі методи діагностування вугільних струмознімальних елементів електрорухомого складу. Проведені експлуатаційні дослідження вугільних струмознімальних елементів на базі локомотивних депо постійного та змінного струму, встановлений характер їх пошкодження в залежності від місця встановлення. На стенді для діагностування вугільних струмознімальних елементів проведені дослідження їх стану та встановлені залежності між діагностичними та структурними параметрами.
На основі отриманих результатів експлуатаційних досліджень полозів струмоприймачів електрорухомого складу в умовах локомотивних депо постійного та змінного струму, встановлені місця та причини появи пошкоджень вугільних струмознімальних вставок, в залежності від місця розташування на полозі струмоприймача. В ході стендових досліджень встановлені залежності між діагностичними та структурними параметрами вугільних струмознімальних вставок. Керуючись отриманими результатами в експлуатаційних та лабораторних умовах запропонована схема розміщення вугільних струмознімальних елементів на полозах струмоприймачів. Застосування в експлуатації високоефективних засобів діагностування вугільних вставок електрорухомого складу та використання запропонованої схеми розподілення вугільних струмознімальних елементів на
полозі струмоприймача в процесі його екіпіровки, яка розроблена базуючись на отриманих результатах експлуатаційних та стендових досліджень вугільних вставок, дозволить зменшити електричну та механічну складову зносу контактного проводу та вугільних вставок і тим самим підвищити ефективність їх використання.
RU: Целью статьи является определение основных зависимостей между диагностическими и структурными параметрами угольных токосъемных элементов токоприемников электроподвижного состава, а также разработка и обоснование возможности применения неразрушающих методов диагностики угольных токосъемных вставок электроподвижного состава.
Методика статьи основывается на использовании положений теории диагностики, статистики, положений теории надежности технических систем и электромеханических процессов.
В работе исследована проблема взаимодействия контактной подвески с токоприемником электроподвижного состава железных дорог, рассмотрены существующие методы неразрушающего контроля, выделены их преимущества и недостатки, определены наиболее эффективные и соответствующие поставленной задаче методы диагностирования угольных токосъемных элементов электроподвижного состава. Проведенные эксплуатационные исследования угольных токосъемных элементов на базе локомотивных депо постоянного и переменного тока, установлен характер их повреждения в зависимости от места установки.
На стенде для диагностирования угольных токосъемных элементов проведены исследования их состояния
и установлены зависимости между диагностическими и структурными параметрами.
На основе полученных результатов эксплуатационных исследований полозов токоприемников электроподвижного состава в условиях локомотивных депо постоянного и переменного тока, установленные места и причины появления повреждений угольных токосъемных вставок, в зависимости от местоположения на полозе токоприемника. В ходе стендовых исследований установлены зависимости между диагностическими и структурными параметрами угольных токосъемных вставок. Руководствуясь полученными результатами в эксплуатационных и лабораторных условиях, предложенная схема размещения угольных токосъемных элементов на полозах токоприемников.
Применение в эксплуатации высокоэффективных средств диагностирования угольных вставок электроподвижного состава и использования предложенной схемы распределения угольных токосъемных элементов на полозе токоприемника в процессе его экипировки, которая разработана основываясь на полученных результатах эксплуатационных и стендовых исследований угольных вставок, позволит уменьшить электрическую и механическую составляющую износа контактного провода и угольных вставок и тем самым повысить эффективность их использования.
EN: The aim of the article is to define the relationships between the major diagnostic and structural parameters of coal-fired current collector pantographs of electric rolling elements, and the development and study the possibility of using non-invasive methods of diagnosis coal inserts current collecting electric rolling stock.
Methodology of article based on the use the theory of diagnostics, statistics, the theory of reliability of technical systems and electromechanical processes.
We have studied problem of interaction with the overhead catenary pantograph electric rolling stock of railways, discussed the existing methods of nondestructive testing, highlight them advantages and disadvantages, identified the most effective methods of diagnosing current collecting elements of electric rolling stock. Carried
out operational research based on the current collecting elements of locomotive depot of AC and DC, established the character of damage depending on the installation location. On the stand for diagnosing carbon current collecting elements investigated their condition and established dependencies between diagnostic and
structural parameters.
Based on the results operational research pantographs of electric rolling stock in a locomotive depot AC and
DC, established the place and cause of the damage to carbon inserts current collector, depending on the location
on pantograph. The studies established dependence between diagnostic and structural parameters of carbon
current collector inserts. Being guided by the results obtained in the laboratory and operational conditions,
the proposed the scheme of distribution the elements carbon current collector pantographs.
The use in operation highly effective means of diagnosing carbon inserts electric rolling stock and the use of
the proposed scheme of distribution of elements on the current collector carbon pantograph in the process of
equipment, which is developed based on the results research carbon inserts would reduce electrical and mechanical
constituent wear and tear of contact wires and carbon inserts and thereby increase the effectiveness of
their use.
ТОВ «Глорія», Запоріжжя
 
Date 2015-11-03T13:03:47Z
2015-11-03T13:03:47Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4307
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна