Запис Детальніше

Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності
Исследование эффективности электрификации однопутных железных дорог для повышения пропускной способности
Research Efficiency Electrification Single Track Railway to Increase Capacity
 
Creator Курган, Микола Борисович
Хмелевська, Неля Петрівна
Байдак, Сергій Юрійович
Курган, Николай Борисович
Хмелевская, Неля Петровна
Байдак, Сергей Юрьевич
Kurgan, Nikolay B.
Kurhan, Mykola B.
Khmelevska, Nelia P.
Baydak, Sergei Y.
Baidak, Serhei Yu.
 
Subject електрифікація
енергоємність
модернізація колії
обмеження швидкості
змінний струм
КПБД
электрификация
энергоемкость
модернизация пути
ограничения скорости
переменный ток
эффективность
electrification
energy consumption
modernization of the way
the speed limit
alternating current
effectiveness
 
Description Курган, М. Б.
Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності / М. Б. Курган, Н. П. Хмелевська, С. Ю. Байдак // Електрифікація транспорту. — 2015. — № 9. — С. 44—49. — Бібліогр. в кінці ст.
UK: В даній статті на прикладі залізничних напрямків з тепловозною тягою, що зв’язують Україну з Білоруссю й
Польщею, досліджується ефективність їх електрифікації для підвищення пропускної спроможності. Для досяг-
нення мети дослідження проаналізовано ряд проектів, згідно яких планується електрифікація існуючих одноко-
лійних залізниць. Показано, як технічне оснащення ділянок залізниці впливає на експлуатаційні показники. За
результатами розрахунків зроблено висновок щодо впливу обрису поздовжнього профілю, величини ухилів,
типу електровозів і маси поїздів на ефективність електрифікації одноколійних залізниць.
RU: В данной статье на примере железнодорожных направлений с тепловозной тягой, связывающие Украину с Белоруссией и Польшей, исследуется эффективность их электрификации для повышения пропускной способности. Для достижения цели исследования проанализирован ряд проектов, по которым планируется электрификация существующих однопутных железных дорог. Показано, что эксплуатационные показатели зависят от технического оснащения железной дороги. По результатам расчетов сделан вывод о влиянии очертания продольного профиля, величины уклонов, типов электровозов и массы поездов на эффективность электрификации однопутных железных дорог.
EN: In this article, the example of the railway routes with diesel traction connecting Ukraine, Belarus and Poland, studied the effectiveness of their electrification. To achieve the objectives of the study analyzed a number of projects, which are planned for the electrification of the existing single-track railways. It is shown that the performance indicators depend on the technical equipment of the railway. The study concluded that the effect of the contour of the longitudinal profile, slope, type and weight of trains affect the efficiency of a
single-track railway electrification.
 
Date 2015-11-04T11:12:09Z
2015-11-04T11:12:09Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4310
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна