Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності
Исследование эффективности электрификации однопутных железных дорог для повышения пропускной способности Research Efficiency Electrification Single Track Railway to Increase Capacity |
|
Creator |
Курган, Микола Борисович
Хмелевська, Неля Петрівна Байдак, Сергій Юрійович Курган, Николай Борисович Хмелевская, Неля Петровна Байдак, Сергей Юрьевич Kurgan, Nikolay B. Kurhan, Mykola B. Khmelevska, Nelia P. Baydak, Sergei Y. Baidak, Serhei Yu. |
|
Subject |
електрифікація
енергоємність модернізація колії обмеження швидкості змінний струм КПБД электрификация энергоемкость модернизация пути ограничения скорости переменный ток эффективность electrification energy consumption modernization of the way the speed limit alternating current effectiveness |
|
Description |
Курган, М. Б. Дослідження ефективності електрифікації одноколійних залізниць для підвищення пропускної спроможності / М. Б. Курган, Н. П. Хмелевська, С. Ю. Байдак // Електрифікація транспорту. — 2015. — № 9. — С. 44—49. — Бібліогр. в кінці ст. UK: В даній статті на прикладі залізничних напрямків з тепловозною тягою, що зв’язують Україну з Білоруссю й Польщею, досліджується ефективність їх електрифікації для підвищення пропускної спроможності. Для досяг- нення мети дослідження проаналізовано ряд проектів, згідно яких планується електрифікація існуючих одноко- лійних залізниць. Показано, як технічне оснащення ділянок залізниці впливає на експлуатаційні показники. За результатами розрахунків зроблено висновок щодо впливу обрису поздовжнього профілю, величини ухилів, типу електровозів і маси поїздів на ефективність електрифікації одноколійних залізниць. RU: В данной статье на примере железнодорожных направлений с тепловозной тягой, связывающие Украину с Белоруссией и Польшей, исследуется эффективность их электрификации для повышения пропускной способности. Для достижения цели исследования проанализирован ряд проектов, по которым планируется электрификация существующих однопутных железных дорог. Показано, что эксплуатационные показатели зависят от технического оснащения железной дороги. По результатам расчетов сделан вывод о влиянии очертания продольного профиля, величины уклонов, типов электровозов и массы поездов на эффективность электрификации однопутных железных дорог. EN: In this article, the example of the railway routes with diesel traction connecting Ukraine, Belarus and Poland, studied the effectiveness of their electrification. To achieve the objectives of the study analyzed a number of projects, which are planned for the electrification of the existing single-track railways. It is shown that the performance indicators depend on the technical equipment of the railway. The study concluded that the effect of the contour of the longitudinal profile, slope, type and weight of trains affect the efficiency of a single-track railway electrification. |
|
Date |
2015-11-04T11:12:09Z
2015-11-04T11:12:09Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4310
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
|
|