Выбор рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза ДЭ1
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Выбор рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза ДЭ1
Вибір раціональних значень жорсткості зв'язку похилій тяги з кузовом електровоза ДЕ1 |
|
Creator |
Блохин, Евгений Петрович
Данович, Виктор Данилович Коротенко, Михаил Леонидович Клименко, Ирина Владимировна Мямлин, Сергей Витальевич Недужая, Лариса Александровна Блохін, Євген Петрович Данович, Віктор Данилович Коротенко, Михайло Леонідович Blokhin, Yevgen P. Danovych, Viktor D. Korotenko, Mykhaylo L. Klymenko, Iryna V. Myamlin, Serhiy V. Neduzha, Larysa O. Blochinas, Eugenijus Клименко, Ірина Володимирівна Мямлін, Сергій Віталійович Недужа, Лариса Олександрівна |
|
Subject |
подвижной состав
расчет электровоз тяга рухомий склад розрахунок електровоз КБМ rolling stock calculation electric locomotive traction |
|
Description |
Выбор рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза ДЭ1/ Е. П. Блохин, В. Д. Данович , М. Л. Коротенко, И. В. Клименко, С. В. Мямлин, Л. А. Недужая // Транспорт : зб. наук. пр. Дніпропетр. держ. тех. ун-ту. залізн. трансп. — Дніпропетровськ, 2002. — Вип. 11 — С. 17—20.
RU: В работе рассмотрены вопросы о выборе рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза при его движении в режиме тяги и выбега. После проведения теоретических исследований был сделан вывод, что величина жесткости не должна превышать 10 000 кН. UK: У роботі розглянуті питання про вибір раціональних значень жорсткості зв 'язку похилої тяги з кузовом електровоза при його русі в режимі тяги та вибігу. Після проведення теоретичних досліджень було зроблено висновок, що величина жорсткості не повинна перевищувати 10000 кН. EN: The article deals with the issue of selecting the rational values of hardness in the bond of the sloping beam with the locomotive 's body in its motion in haulage and running modes. After theoretical research, it was found out that the value of hardness should not exceed 10000 kN. |
|
Date |
2015-12-18T13:01:52Z
2015-12-18T13:01:52Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4353
|
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
|
|