Запис Детальніше

Выбор рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза ДЭ1

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Выбор рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза ДЭ1
Вибір раціональних значень жорсткості зв'язку похилій тяги з кузовом електровоза ДЕ1
 
Creator Блохин, Евгений Петрович
Данович, Виктор Данилович
Коротенко, Михаил Леонидович
Клименко, Ирина Владимировна
Мямлин, Сергей Витальевич
Недужая, Лариса Александровна
Блохін, Євген Петрович
Данович, Віктор Данилович
Коротенко, Михайло Леонідович
Blokhin, Yevgen P.
Danovych, Viktor D.
Korotenko, Mykhaylo L.
Klymenko, Iryna V.
Myamlin, Serhiy V.
Neduzha, Larysa O.
Blochinas, Eugenijus
Клименко, Ірина Володимирівна
Мямлін, Сергій Віталійович
Недужа, Лариса Олександрівна
 
Subject подвижной состав
расчет
электровоз
тяга
рухомий склад
розрахунок
електровоз
КБМ
rolling stock
calculation
electric locomotive traction
 
Description Выбор рациональных значений жесткости связи наклонной тяги с кузовом электровоза ДЭ1/ Е. П. Блохин, В. Д. Данович , М. Л. Коротенко, И. В. Клименко, С. В. Мямлин, Л. А. Недужая // Транспорт : зб. наук. пр. Дніпропетр. держ. тех. ун-ту. залізн. трансп. — Дніпропетровськ, 2002. — Вип. 11 — С. 17—20.
RU: В работе рассмотрены вопросы о выборе рациональных значений жесткости связи
наклонной тяги с кузовом электровоза при его движении в режиме тяги и выбега. После проведения теоретических исследований был сделан вывод, что величина жесткости не должна превышать 10 000 кН.
UK: У роботі розглянуті питання про вибір раціональних значень жорсткості зв 'язку
похилої тяги з кузовом електровоза при його русі в режимі тяги та вибігу. Після проведення теоретичних досліджень
було зроблено висновок, що величина жорсткості не повинна перевищувати 10000 кН.
EN: The article deals with the issue of selecting the rational values of hardness in the bond of the sloping
beam with the locomotive 's body in its motion in haulage and running modes. After theoretical research,
it was found out that the value of hardness should not exceed 10000 kN.
 
Date 2015-12-18T13:01:52Z
2015-12-18T13:01:52Z
2002
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4353
 
Language ru
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна