Запис Детальніше

Динамические характеристики и рациональные значения параметров ходовых частей электровоза ДЭ 1

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Динамические характеристики и рациональные значения параметров ходовых частей электровоза ДЭ 1
Динамічні характеристики та раціональні значення параметрів ходових частин електровоза ДЕ 1
 
Creator Блохин, Евгений Петрович
Данович, Виктор Данилович
Коротенко, Михаил Леонидович
Литвин, В. А.
Недужая, Лариса Александровна
Рейдемейстер, Алексей Геннадьевич
Блохін, Євген Петрович
Данович, Віктор Данилович
Коротенко, Михайло Леонідович
Blokhin, Yevgen P.
Danovych, Viktor D.
Korotenko, Mykhaylo L.
Neduzha, Larysa O.
Reidemeister, Alexey G.
Blochinas, Eugenijus
Недужа, Лариса Олександрівна
Рейдемейстер, Олексій Геннадійович
 
Subject электровоз
математические модели
електровоз
математичні моделі
КБМ
electric
mathematical model
 
Description Динамические характеристики и рациональные значения параметров ходовых частей электровоза ДЭ 1 / Е. П. Блохин, В. Д. Данович , М. Л. Коротенко, В. А. Литвин, Л. А. Недужая, О. Г. Рейдемейстер // Транспорт : зб. наук. пр. Дніпропетр. держ. тех. ун-ту. залізн. трансп. — Дніпропетровськ, 2002. — Вип. 11. — С. 8—16.
RU: Приведено описание математической модели пространственных колебаний грузового электровоза ДЕ1. Проведенный значительный объем расчетов динамических показателей при различных значениях параметров ходовых частей, на основании полученных результатов рекомендованы рациональные значения этих параметров.
UK: Наведений опис математичної моделі просторових коливань вантажного електровоза ДЕ1. Проведений значний обсяг розрахунків динамічних показників при різних значеннях параметрів ходових частин, на підставі отриманих результатів рекомендовані раціональні значення цих параметрів.
EN: The model of the electric locomotive DE1 vibrations is described. The optimal values of the running gears parameters that are obtained on the base of numerous computations of the locomotive dynamic performance are given.
ОНИЛ ДППС
 
Date 2015-12-22T09:25:45Z
2015-12-22T09:25:45Z
2002
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4355
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. Академіка В. Лазаряна