Запис Детальніше

Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу
Влияние метода термомеханической очистки котлов железнодорожных цистерн на вероятность растрескивания поверхностного слоя метала
 
Creator Куліченко, Анатолій Якович
Ковальчук, Віталій Володимирович
Куличенко, Анатолий Яковлевич
Ковальчук, Виталий Владимирович
Kulichenko, Anatoliy Ya.
Kovalchuk, Vitalii V.
 
Subject залізничні цистерни
термомеханічна обробка
поверхневий шар
критична глибина
поле температур
КРС (ЛФ)
железнодорожные цистерны
термомеханическая обработка
поверхностный слой
критическая глубина
rail tank cars
thermomechanical treatment
the surface layer
critical depth
temperature field
 
Description Куліченко, А. Я. Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу // А. Я. Куліченко, В. В. Ковальчук / Донецьк. ін-т залізн. трансп. УкрДАЗТ. — Донецьк, 2012. — Вип. 29. — С. 228—233.
UK: У роботі розглядається стан котлів залізничної цистерни, поверхня якої у процесі термомеханічної обробки нагрівається швидкоплинним тепловим джерелом; встановлюється критична глибина, що відповідає максимуму термічних напружень розтягу; виявлена залежність між критичною глибиною і числом Пекле.
RU: В работе рассматривается состояние котлов железнодорожной цистерны, поверхность которой в процессе термомеханической обработки нагревается скоротечным тепловым источником; устанавливается критическая глубина, что соответствует максимуму термических напряжений растяжения; выявлена зависимость между критической глубиной и числом Пекле.
EN: The paper considers the boiler tank, the surface which is in the process of thermomechanical processing returns fleeting heat source, set the critical depth corresponding to the maximum thermal stress tension, discovered the relationship between critical depth and number of Hel.
 
Date 2015-12-23T13:51:55Z
2015-12-23T13:51:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4364
 
Language uk
 
Publisher Донецький інститут залізничного транспорту, Донецьк