Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу
Влияние метода термомеханической очистки котлов железнодорожных цистерн на вероятность растрескивания поверхностного слоя метала |
|
Creator |
Куліченко, Анатолій Якович
Ковальчук, Віталій Володимирович Куличенко, Анатолий Яковлевич Ковальчук, Виталий Владимирович Kulichenko, Anatoliy Ya. Kovalchuk, Vitalii V. |
|
Subject |
залізничні цистерни
термомеханічна обробка поверхневий шар критична глибина поле температур КРС (ЛФ) железнодорожные цистерны термомеханическая обработка поверхностный слой критическая глубина rail tank cars thermomechanical treatment the surface layer critical depth temperature field |
|
Description |
Куліченко, А. Я. Вплив методу термомеханічної очистки котлів залізничних цистерн неймовірність розтріскування поверхневого шару металу // А. Я. Куліченко, В. В. Ковальчук / Донецьк. ін-т залізн. трансп. УкрДАЗТ. — Донецьк, 2012. — Вип. 29. — С. 228—233.
UK: У роботі розглядається стан котлів залізничної цистерни, поверхня якої у процесі термомеханічної обробки нагрівається швидкоплинним тепловим джерелом; встановлюється критична глибина, що відповідає максимуму термічних напружень розтягу; виявлена залежність між критичною глибиною і числом Пекле. RU: В работе рассматривается состояние котлов железнодорожной цистерны, поверхность которой в процессе термомеханической обработки нагревается скоротечным тепловым источником; устанавливается критическая глубина, что соответствует максимуму термических напряжений растяжения; выявлена зависимость между критической глубиной и числом Пекле. EN: The paper considers the boiler tank, the surface which is in the process of thermomechanical processing returns fleeting heat source, set the critical depth corresponding to the maximum thermal stress tension, discovered the relationship between critical depth and number of Hel. |
|
Date |
2015-12-23T13:51:55Z
2015-12-23T13:51:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4364
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Донецький інститут залізничного транспорту, Донецьк
|
|