Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями
Личностно ориентированное обучение при изучении русского / украинского языка студентами-иностранцами Personal-Oriented Education While Studying Russian / Ukrainian Language Foreign Students |
|
Creator |
Бобиль, Світлана Володимирівна
Бобыль, Светлана Владимировна Bobyl, Svetlana V. |
|
Subject |
особистісно зорієнтований підхід
диференціація знань самоідентифікація міжпредметний зв’язок КГД личностно ориентированный подход дифференциация знаний межпредметная связь personality-oriented approach the differentiation of knowledge interdisciplinary communication |
|
Description |
Бобиль, С. В. Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями: [препринт] / С. В. Бобиль // Актуальні питання освіти і науки: зб. наук. ст., матеріали III міжнар. наук.-практ. конф. — Харків, 2015. — С. 16—21.
UK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції за умов використання особистісно зорієнтованого навчання. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно зорієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ / УЯІ за допомогою особистісно зорієнтованого підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера. RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при личностно ориентированном обучении. Автор анализирует сущность формирования концепции личностно ориентированного похода при обучении студентов-иностранцев, основные методические векторы обучения русскому/украинскому языкам иностранных специалистов с помощью данного подхода, описывает основные принципы реализации данного подхода при формировании иноязычной компетенции будущего инженера. EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer. |
|
Date |
2016-01-05T11:35:13Z
2016-01-05T11:35:13Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4423
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Національна академія Національної гвардії України, Харків
|
|