Запис Детальніше

Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями
Личностно ориентированное обучение при изучении русского / украинского языка студентами-иностранцами
Personal-Oriented Education While Studying Russian / Ukrainian Language Foreign Students
 
Creator Бобиль, Світлана Володимирівна
Бобыль, Светлана Владимировна
Bobyl, Svetlana V.
 
Subject особистісно зорієнтований підхід
диференціація знань
самоідентифікація
міжпредметний зв’язок
КГД
личностно ориентированный подход
дифференциация знаний
межпредметная связь
personality-oriented approach
the differentiation of knowledge
interdisciplinary communication
 
Description Бобиль, С. В. Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями: [препринт] / С. В. Бобиль // Актуальні питання освіти і науки: зб. наук. ст., матеріали III міжнар. наук.-практ. конф. — Харків, 2015. — С. 16—21.
UK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції за умов використання особистісно зорієнтованого навчання. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно зорієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ / УЯІ за допомогою особистісно зорієнтованого підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.
RU: В статье рассматриваются особенности формирования иноязычной компетенции при личностно ориентированном обучении. Автор анализирует сущность формирования концепции личностно ориентированного похода при обучении студентов-иностранцев, основные методические векторы обучения русскому/украинскому языкам иностранных специалистов с помощью данного подхода, описывает основные принципы реализации данного подхода при формировании иноязычной компетенции будущего инженера.
EN: The article discusses the features of formation of foreign language competence using individually oriented approach. The author examines the nature of the formation of the concept of personality-oriented education of foreign students, analyzes the main vectors of methodical study of the Russian / Ukrainian as a foreign language with this approach, describes the basic principles for the implementation of this approach during fformirovaniya foreign language competence of the future engineer.
 
Date 2016-01-05T11:35:13Z
2016-01-05T11:35:13Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4423
 
Language uk
 
Publisher Національна академія Національної гвардії України, Харків