Запис Детальніше

Способ упрощения определения потерь на трение в ролико- и шарикоподшипниках

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Способ упрощения определения потерь на трение в ролико- и шарикоподшипниках
Спосіб спрощення визначення втрат на тертя в роліко- і шарикопідшипниках
A Method of Simplifying the Definition of Friction Losses in Roller and Ball Bearings
 
Creator Бондаренко, Леонид Николаевич
Колбун, Виктор Викторович
Жаковский, Александр Дмитриевич
Бондаренко, Леонід Миколайович
Bondarenko, Lеоnid M.
Bondarenko, Leonid N.
Kolbun, Victor V.
Zhakovskyi, Olexander D.
Колбун, Віктор Вікторович
Жаковський, Олександр Дмитрович
 
Subject сопротивление при качении
роликоподшипник
сила
полуширина пятна контакта
приведенный коэффициент трения
шарикоподшипник
коэффициент гистерезисных потерь
опір при коченні
роликопідшипник
півширина плями контакту
наведений коефіцієнт тертя
шарикопідшипник
коефіцієнт гістерезисних втрат
КТМЕХ
rolling resistance
roller bearings
power
half-width of the contact
given the coefficient of friction
ball bearings
the hysteresis loss factor
 
Description Бондаренко, Л. Н. Способ упрощения определения потерь на трение в ролико-и шарикоподшипниках: [препринт] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2015. — № 2. — С. 5—9.
RU: Проведенные расчеты показывают, что при числе роликов в подшипнике от 10 до 20 приложенная к подшипнику сила при расчете сопротивления вращению внутренней или наружной обойм может быть приведена к одному ролику, а при числе шариков или роликов менее 10, расчет сопротивлений необходимо вести для каждого шарика или ролика.
UK: Проведені розрахунки показують, що при числі роликів у підшипнику від 10 до 20 прикладена до підшипника сила при розрахунках опору обертанню внутрішньої або зовнішньої обойм може бути зведена до одного ролику, а при числі кульок або роликів менш 10 розрахунки опорів необхідно вести для кожної кульки або ролика.
EN: The calculations show that the number of rollers in a bearing 10 to 20 applied to the bearing force of the calculation of the rotational resistance of the inner or outer race can be reduced to a single roller, and when the number of balls or rollers at least 10 calculation of resistance must be maintained for each ball or roller.
Днепропетровский орган по сертификации железнодорожного транспорта (ГП ″ДОСЖТ″)
 
Date 2016-01-16T06:59:51Z
2016-01-16T06:59:51Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4459
 
Language ru
 
Publisher Державне підприємство “Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту”