Способ упрощения определения потерь на трение в ролико- и шарикоподшипниках
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Способ упрощения определения потерь на трение в ролико- и шарикоподшипниках
Спосіб спрощення визначення втрат на тертя в роліко- і шарикопідшипниках A Method of Simplifying the Definition of Friction Losses in Roller and Ball Bearings |
|
Creator |
Бондаренко, Леонид Николаевич
Колбун, Виктор Викторович Жаковский, Александр Дмитриевич Бондаренко, Леонід Миколайович Bondarenko, Lеоnid M. Bondarenko, Leonid N. Kolbun, Victor V. Zhakovskyi, Olexander D. Колбун, Віктор Вікторович Жаковський, Олександр Дмитрович |
|
Subject |
сопротивление при качении
роликоподшипник сила полуширина пятна контакта приведенный коэффициент трения шарикоподшипник коэффициент гистерезисных потерь опір при коченні роликопідшипник півширина плями контакту наведений коефіцієнт тертя шарикопідшипник коефіцієнт гістерезисних втрат КТМЕХ rolling resistance roller bearings power half-width of the contact given the coefficient of friction ball bearings the hysteresis loss factor |
|
Description |
Бондаренко, Л. Н. Способ упрощения определения потерь на трение в ролико-и шарикоподшипниках: [препринт] / Л. Н. Бондаренко, В. В. Колбун, А. Д. Жаковский // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2015. — № 2. — С. 5—9.
RU: Проведенные расчеты показывают, что при числе роликов в подшипнике от 10 до 20 приложенная к подшипнику сила при расчете сопротивления вращению внутренней или наружной обойм может быть приведена к одному ролику, а при числе шариков или роликов менее 10, расчет сопротивлений необходимо вести для каждого шарика или ролика. UK: Проведені розрахунки показують, що при числі роликів у підшипнику від 10 до 20 прикладена до підшипника сила при розрахунках опору обертанню внутрішньої або зовнішньої обойм може бути зведена до одного ролику, а при числі кульок або роликів менш 10 розрахунки опорів необхідно вести для кожної кульки або ролика. EN: The calculations show that the number of rollers in a bearing 10 to 20 applied to the bearing force of the calculation of the rotational resistance of the inner or outer race can be reduced to a single roller, and when the number of balls or rollers at least 10 calculation of resistance must be maintained for each ball or roller. Днепропетровский орган по сертификации железнодорожного транспорта (ГП ″ДОСЖТ″) |
|
Date |
2016-01-16T06:59:51Z
2016-01-16T06:59:51Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4459
|
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Державне підприємство “Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту”
|
|