Динаміка механізмів пересування мостових кранів з врахуванням будови підкранового путі
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Динаміка механізмів пересування мостових кранів з врахуванням будови підкранового путі
Динамика механизмов передвижения мостовых кранов с учетом строения подкранового пути Dynamic Mechanisms of Movement Overhead Cranes Based on the Structure of the Runway |
|
Creator |
Бондаренко, Леонід Миколайович
Жаковський, Олександр Дмитрович Бондаренко, Леонид Николаевич Колбун, Виктор Викторович Жаковский, Александр Дмитриевич Bondarenko, Lеоnid M. Bondarenko, Leonid N. Kolbun, Victor V. Zhakovskyi, Olexander D. Колбун, Віктор Вікторович |
|
Subject |
допустимі контактні напруження
побудова кранового путі коефіцієнт поштовхів швидкість пересування коефіцієнта тертя кочення час пуску двигуна ККД механізму пересування крана КТМЕХ допустимые контактные напряжения построение кранового пути коэффициент толчков скорость передвижения коэффициент трения катания время пуска двигателя КПД механизма передвижения крана admissible contact stresses the construction crane path coefficient tremors movement speed the friction coefficient of skiing motor starting time the efficiency of the mechanism of movement of the crane |
|
Description |
Бондаренко, Л. М. Динаміка механізмів пересування мостових кранів з врахуванням будови підкранового путі: [препринт] / Л. М. Бондаренко, В. В. Колбун, О. Д. Жаковський // Вісник сертифікації залізничного транспорту. — 2015. — № 3. — С. 8—11.
UK: Аналіз отриманих залежностей та графіків дозволяє зробити такі висновки: отримана формула по визначенню ККД механізму пересування мостового крана дозволяє оцінити його якість за такими показниками як маса крана і вантажопідйомність, коефіцієнт тертя кочення коліс по рейці, максимальне прискорення при пуску; максимальний вплив на ККД має відношення маси металоконструкції крана до маси вантажу, а збільшення ККД механізму пересування збільшує ККД крана. RU: Анализ полученных зависимостей и графиков позволяет сделать такие выводы: полученная формула по определению КПД механизма передвижения мостового крана позволяет оценить его качество за такими показателями как масса крана и грузоподъемность, коэффициент трения катания колес по рельсу, максимальное ускорение при пуске; максимальное влияние на КПД имеет отношение массы металлоконструкции крана к массе груза, а увеличение КПД механизма передвижения увеличивает КПД крана. EN: Analysis of the dependency graphs and allows you to make the following conclusions: the resulting formula for determining the efficiency of the mechanism of movement of the bridge crane to evaluate the quality of such indicators as the weight of the crane and the load, the coefficient of friction of rolling of wheels on the rail, the maximum acceleration at start-up; the maximum impact on efficiency is the ratio of mass to the mass of metal crane load, and increase the efficiency of the mechanism of movement increases the efficiency of the crane. |
|
Date |
2016-01-16T07:37:19Z
2016-01-16T07:37:19Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4461
|
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Державне підприємство “Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту”
|
|