Запис Детальніше

Дидактичні передумови використання мультимедійних засобів у навчанні майбутніх перекладачів англійського діалогічного мовлення

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дидактичні передумови використання мультимедійних засобів у навчанні майбутніх перекладачів англійського діалогічного мовлення
Дидактические предпосылки использования мультимедийных средств в обучении будущих переводчиков английской диалогической речи
Didactic Background of Using Multimedia Tools in Teaching Future Translators EnglishDialogical Speech
 
Creator Коробейнікова, Тетяна Ігорівна
Коробейникова, Татьяна Игоревна
Korobeinikova, Tatyana I.
 
Subject англійська мова
діалогічне мовлення
електронний засіб навчання
майбутній перекладач
мультимедіа
навчальна комп’ютерна програма
КФП
английский язык
диалогическая речь
электронное средство обучения
мультимедиа
будущий переводчик
обучающая компъютерная программа
English
dialogical speech
multimedia tool
future translator
multimedia
computer program
 
Description Коробейнікова, Т. І. Дидактичні передумови використання мультимедійних засобів у навчанні майбутніх перекладачів англійського діалогічного мовлення: [препринт] / Т. І. Коробейнікова // Canadian Journal of Education and Engineering. — 2015. — № 2 (12). — P. 409—415.
UK: Стаття присвячена підготовці майбутніх перекладачів. Розглянуті дидактичні передумови розробки та використання електронних мультимедійних засобів навчання для формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні.
RU: Статья посвящена подготовке будущих переводчиков. Рассмотрены дидактические предпосылки разработки и использования электронных мультимедийных средств обучения для формирования англоязычной компетенции в диалогической речи.
EN: The article deals with the didactic background for multimedia tools usage in students’ self-work studying of English dialogues. The requirements to the creation of computer program for the development of translator’s English competence in dialogical speech are rendered.
 
Date 2016-03-18T09:00:21Z
2016-03-18T09:00:21Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4633
 
Language uk
 
Publisher Ottawa University Press, Ottawa