Запис Детальніше

Про необхідність врахування впливу динаміки приводу та канатної системи на нормативне значення швидкості руху вагонів підвісної канатної дороги

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Про необхідність врахування впливу динаміки приводу та канатної системи на нормативне значення швидкості руху вагонів підвісної канатної дороги
О необходимости учета влияния динамики привода и канатной системы на нормативное зна-чение скорости движения вагонов подвесной канатной дороги
Necessity to Take Account of the Influence of the Dynamics of the Drive and the Rope System onto the Normative Speed Values of Ropeway Carriages
 
Creator Ракша, Сергій Васильович
Куроп’ятник, Олексій Сергійович
Суржиков, Олександр Вікторович
Ракша, Сергей Васильевич
Куропятник, Алексей Сергеевич
Суржиков, Александр Викторович
Raksha, Sergiy V.
Kuropyatnik, Oleksiy S.
Surzhykov, Oleksandr V.
 
Subject канатна дорога
динаміка
частота обертання
швидкість руху
частотна діаграма
власна частота
КПМЕХ
канатная дорога
динамика
частота вращения
скорость движения
частотная диаграмма
собственная частота
ropeway
dynamics
rotation frequency
driving speed
frequency diagram
natural frequency
 
Description Ракша, С. В. Про необхідність врахування впливу динаміки приводу та канатної системи на нормативне значення швидкості руху вагонів підвісної канатної дороги: [препринт] / С. В. Ракша, О. С. Куроп’ятник, О. В. Суржиков // Вісник Донецьк. держ. машінобуд. акад. : зб. наук. пр. / Донбаська державна машинобудівна академія. — Краматорськ, 2015. — № 3 (36). — C. 116—125.
UK: Розглянуто підвісну канатну дорогу як систему зосереджених мас та елементів з розподіленими па-раметрами. Зосередженими вважаються маси вагонів, обертових деталей приводу та натяжного пристрою тягового каната, а елементами з розподіленими параметрами є ділянки тягового каната, які з’єднують ці маси. На основі аналізу частотних діаграм підтверджено необхідність врахування динаміки приводу та канатної системи ПКД під час розробки норм щодо обмеження частоти обертання приводного шківа та швидкості руху вагонів. Граничні значення швидкості руху вагонів та частоти обертання приводного шківа встановлено з урахуванням необхідності попередження та локалізації резонансних явищ
RU: Рассмотрена подвесная канатная дорога как система сосредоточенных масс и элементов с распределенными параметрами. Сосредоточенными считаются массы вагонов, вращающихся деталей привода и натяжного устройства тягового каната, а элементами с распределенными параметрами являются участки тягового каната, соединяющие эти массы. На основании анализа частотных диаграмм подтверждена необходимость учета динамики привода и канатной системы ПКД при разработке норм по ограничению частоты вращения приводного шкива и скорости движения вагонов. Предельные значения скорости движения вагонов и частоты вращения приводного шкива установлены с учетом необходимости предупреждения и локализации резонансных явлений
EN: Ropeway as a system of concentrated masses and elements with distributed parameters was considered. The carriages, rotating parts of the drive and tension device of the traction rope are considered as concentrated masses, the parts of the traction rope connecting these masses are the elements with distributed parameter. Necessity to take account of the dynamics of the drive and the rope system in the development of standards to restrict rotation frequency of the drive sheave and the speed of the carriages was confirmed by analyzing the fre-quency diagrams. Limit values for the speed of carriages and rotation frequency of the drive sheave established taking into account the necessity to prevent and localization of resonance
 
Date 2016-01-20T10:33:39Z
2016-01-20T10:33:39Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4491
 
Language uk
 
Publisher Донбаська державна машинобудівна академія, Краматорськ