Влияние коэффициента трения скольжения и угла обхвата колодкой и лентой тормозного шкива на равновесие рычажной системы
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Влияние коэффициента трения скольжения и угла обхвата колодкой и лентой тормозного шкива на равновесие рычажной системы
Вплив коефіцієнта тертя ковзання та кута обхвату колодкою та стрічкою гальмівного шківа на рівновагу важільної системи Influence of Friction Coefficient of Skidding and Corner of Circumference by Shoe Tree and Ribbon of Brake Pulley on Equilibrium of Lever System |
|
Creator |
Бондаренко, Леонид Николаевич
Главацкий, Казимир Цезаревич Брылёва, Мария Геннадьевна Бондаренко, Леонід Миколайович Богомаз, Володимир Миколайович Bondarenko, Lеоnid M. Bondarenko, Leonid N. Glavackiy, Kazimir C. Glavackiy, Kazimir Ts. Богомаз, Владимир Николаевич Bogomas, Vladimir N. Bohomaz, Volodymyr M. Brylova, Mariia H. Главацький, Казимир Цезарович Брильова, Марія Геннадіївна |
|
Subject |
тормоз
лента колодка шкив равновесие скорость нагрузка расчет анализ гальмо стрічка шків рівновага швидкість навантаження розрахунок аналіз КПМЕХ brake ribbon shoe tree pulley equilibrium speed |
|
Description |
Влияние коэффициента трения скольжения и угла обхвата колодкой и лентой тормозного шкива на равновесие рычажной системы: [препринт] // Л. Н. Бондаренко, К. Ц. Главацкий, В. Н. Богомаз, М. Г. Брылева // Вісн. нац. ун-ту водного гос-ва та природокор. Серія : Технічні науки : зб. наук. пр. — Рівне, 2015. — Вип. 2 (70). — С. 120—126.
RU: В работе построено аналитические и графические зависимости необходимой силы прижатия ленто (колодки) к тормозному шкиву от угла его обхвата лентой (колодкой) и коэффициента трения. UK: В работе построено аналитические и графические зависимости необходимой силы прижатия ленто (колодки) к тормозному шкиву от угла его обхвата лентой (колодкой) и коэффициента трения. EN: Analytical and graphic dependences of necessary force of pinning of ribbon (shoe trees) are in-process built to the brake pulley from the corner of his circumference by a ribbon (by a shoe tree) and coefficient of friction. |
|
Date |
2016-01-20T13:11:20Z
2016-01-20T13:11:20Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4494
|
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Національний університет водного господарства та природокористування, Рівне
|
|