Запис Детальніше

Методологічні підходи підвищення ефективності системи технічного обслуговування і ремонту тягових підстанцій на основі безперервного вдосконалення FMEA

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи підвищення ефективності системи технічного обслуговування і ремонту тягових підстанцій на основі безперервного вдосконалення FMEA
Методологические подходы повышения эффективности системы технического обслуживания и ремонта тяговых подстанций на основе непрерывного совершенствования FMEA
Methodological Approaches to Improving the Effectiveness of Maintenance of Traction Substations Based on Continuous Improvement FMEA
 
Creator Матусевич, Олександр Олександрович
Матусевич, Александр Александрович
Matusevych, Oleksandr O.
Matusevich, Aleksandr A.
 
Subject електропостачання
електрифіковані залізниці
метод FMEA
тягова підстанція
електрообладння
технічне обслуговування і ремонт
надійність
система
життєвий цикл
технічний стан
КЕПЗ
электроснабжение
электрифицированные железные дороги
тяговая подстанция
электрооборудование
техническое обслуживание и ремонт
надежность
жизненный цикл
техническое состояние
power supply
electrified railways
FMEA method
traction substation
electric equipment
maintenance and repair
reliability
system
life cycle
technical condition
 
Description Матусевич, О. О.
Методологічні підходи підвищення ефективності системи технічного обслуговування і ремонту тягових підстанцій на основі безперервного вдосконалення FMEA: [препринт] // Вісник Нац. техніч. ун-ту «ХПІ» : зб. наук. пр. — Харків, 2015. — № 12 (1121). — С. 265—269.
UK: Запропоновані теоретичні підходи і методичне забезпечення вирішення актуальної науково-технічної проблеми підвищення якості і ефективності системи технічного обслуговування і ремонту устаткування тягових підстанцій електрифікованих залізниць в процесі експлуатації. З метою підвищення надійності електропостачання залізниць і зниження аварійності силового електроустаткування проведено дослідження методу аналізу видів і наслідків потенційних невідповідностей процесу FMEА (Failure Mode аnd Effects Analysis). Проведений аналіз основних методів розрахунку критичності порушення операції технічного обслуговування і ремонту пристроїв тягових підстанцій електрифікованих залізниць. Запропонована методика FMEA процесу технічного обслуговування і ремонту електроустаткування тягових підстанцій електрифікованих залізниць спрямована на підвищення надійності роботи устаткування і досягнення оптимальної експлуатації його протягом усього життєвого циклу а також зниження витрат на експлуатацію силового устаткування за рахунок безперервного вдосконалення системи обслуговування.
RU: Предложены теоретические подходы и методическое обеспечение решения актуальной научно-технической проблемы повышения качества и эффективности системы технического обслуживания и ремонта оборудования тяговых подстанций электрифицированных железных дорог в процессе эксплуатации. С целью повышения надежности электроснабжения железных дорог и снижения аварийности силового электрооборудования проведено исследование метода анализа видов и последствий потенциальных несоответствий процесса FMEА (Failure Mode аnd Effects Analysis). Проведен анализ основных методов расчета критичности нарушения операции технического обслуживания и ремонта устройств тяговых подстанций электрифицированных железных дорог.
Предложенная методика FMEA процесса технического обслуживания и ремонта электрооборудования тяговых подстанций электрифицированных железных дорог направлена на повышение надежности работы оборудования и достижения оптимальной эксплуатации его в течение всего жизненного цикла а также
снижения расходов на эксплуатацию силового оборудования за счет непрерывного совершенствования системы обслуживания.
EN: The theoretical and methodological approaches are proposed to provide the solution actual scientific and
technical issues to improve the quality and efficiency of the maintenance and repair of traction substations of electrified railways in operation.
In order to increase reliability of power supply of railways and reduce accidents of electric power was studied
the method of analysis of species and the effects of potential inconsistencies of FMEA (Failure Mode and Effects Analysis). The analysis of the main methods for calculating critical violations operations of maintenance and repair devices of traction substations of electrified railways was made. The proposed method of the FMEA process of maintenance and repair of electric traction substations of electrified railways is aimed to the improving the reliability of the equipment and its optimum operation throughout the entire life cycle as well as reducing the cost of operation of power equipment through continuous improvement of the service system.
 
Date 2016-01-27T06:41:21Z
2016-01-27T06:41:21Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/4514
 
Language uk
 
Publisher Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Харків